افزایش برودت هوا در استان زنجان؛

رانندگان، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

رئیس پلیس راه استان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر كاهش 12 درجه ای دما از رانندگان خواست تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

کد مطلب: ۴۳۲۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، سرهنگ "علی اصغر شیرمحمدی" به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر كاهش 12 درجه ای دما اشاره کرد و از مسافران و رانندگان خواست تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه زنجان از رانندگان خواست قبل از سفر حتما یكبار بطور آزمایشی زنجیر چرخ خودرو را بسته و ابزار آلات مورد نیاز را همراه داشته باشند.

وی با اعلام اینكه، پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کند، گفت: در هنگام سفر لوازم ایمنی خودرو را كنترل کرده و از سالم بودن بخاری، لاستیك ها و سایر موارد فنی آن مطمئن شوید.

"شیر محمدی" با اعلام اینكه به همراه داشتن وسایل ایمنی، نقشه محل و شماره تلفن های مراكز ضروری می تواند راهگشا باشد، خاطر نشان كرد: به همراه داشتن وسایل گرمایی اعم از پتو و ... مقداری آب و آذوقه ضروری است.

رئیس پلیس راه زنجان تاكید كرد: همچنین با توجه به احتمال بارش و لغزندگی سطح خیابان ها و جاده ها ضروری است، رانندگان با سرعت مطمئنه حركت كرده و فاصله طولی را با خودروهای جلویی حفظ كنند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار