در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

برگزاری کلاس توجیهی، آموزشی خبرنگاران پانا

جلسه توجیهی، آموزشی خبرنگاران پانا با حضور و استقبال گرم دانش آموزان پسر، در سالن شورای اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۲۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران،حمید عظیم وند،مسؤل سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در سخنانی ،ضمن برجسته عنوان کردن حرفه خبرنگاری اظهار کرد : خبرگزاری پانا می تواند برای شما دانش آموزان داوطلب ، سکوی پرتابی جهت آینده و فرصت شغلی بهتر در عرصه خبرنگاری باشد.

وی در ادامه بیان کرد: با عضویت شما عزیزان در این خبرگزاری، از حمایت های همه جانبه اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با توجه به دانش آموز محور بودن آن استفاده خواهید کرد.

عظیم وندافزود: شما امانت دارانی هستید که باید به بهترین شکل ممکن امانت ها( خبرها) که به دستتان می رسد را در جامعهٔ دانش آموزی نشر دهیدو ما با اعتماد کردن به شما دانش آموزان، شما را مأمور نشر و گسترش خبر می دانیم.

مسؤل سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ، از ابراهیم رفیعی، ریاست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان بدلیل حمایت ها و پشتیبانی های همه جانبه و از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان بخاطر پشتیبانی و حضور مدرسین آگاه و دانا تشکر کرد.

شایان ذکر است در این جلسه مسؤلین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و رابط خبرگزاری پانا شهرستان های استان تهران حضور داشتند و مفاهیمی از جمله :آموزش و نگارش خبر در کارتابل ، روش مصاحبه خبری و نحوه گرفتن عکس جهت حاضرین آموزش داده شد.

/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار