نمازخانه دبیرستان دوره اول شاهد امام حسین (ع) در ساوه افتتاح شد

مراسم افتتاحیه نمازخانه دبیرستان شاهد دوره اول امام حسین (ع) با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش ساوه و خیرین شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۷۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، این نمازخانه با زیر بنای 200 متر مربع در دو طبقه که طبقه همکف نمازخانه به متراژ 110 متر مربع و طبقه فوقانی شامل 2 کلاس آموزشی به مساحت 90 متر مربع می باشد، با هزینه 600 میلیون ریال و با مشارکت عمومی ساخته شده است.
مدیر آموزش و پرورش ساوه در مراسم افتتاح این نمازخانه با بیان ذکر حدیثی از پیامبر(ص) گفت: برای تقرب به خدا و اهل بیت(ع) 5 عامل شامل تفکر، شرح صدر، ظلم نکردن، قصص قرآنی و عمل به قرآن مورد نیاز است.
عبداله سالمی افزود: یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین، تربیت اعتقادی و اخلاقی است که اصلی ترین راهکار آن اقامه نماز جماعات در مدارس است.
وی اظهار داشت: همه مدیران معلمان و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش باید برای ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت، به صورت مستمر در نمازهای دانش آموزان حضور داشته باشند.
اجرای تواشیح، سرود همگانی و برپایی نماز جماعت ظهر و عصر با شركت مسئولین، دانش آموزان و همكاران این آموزشگاه از برنامه های مراسم افتتاحیه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار