رئیس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه وزارت علوم منصوب شد

دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی دکتر عبدالرضا باقری را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه این وزارت منصوب کرد.

کد مطلب: ۴۲۴۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در حکم دکتر فرهادی خطاب به دکتر باقری آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف مشاور وزیر و رئیس مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه را برپایه قوانین،سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید، شایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری معاونان، مدیران و کارکنان گرامی نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

گفتنی است دکتر عبدالرضا باقری عضو هیئت علمی واستاد رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد است و در گذشته مسئولیت های اجرایی مختلفی از جمله ریاست دانشگاه فردوسی مشهد، قائم مقام معاون وزیرکشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی،عضویت در شورای علوم و آموزش عالی کشور، عضویت در هیئت امنای تعدادی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور را برعهده داشته است.

از دکتر باقری تاکنون 26 عنوان کتاب تخصصی، 125 مقاله علمی و پژوهشی ، 51مقاله در مجلات معتبر خارجی و 40 مقاله ارائه شده در همایش های بین المللی منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی رئیس سابق مرکز هیئت های امنا و هیئت های ممیزه علوم نیز روز گذشته به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار