مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خبرداد:

مدارس هیئت‌امنایی یکی از بهترین تجربه‌های نظام آموزشی/ تحصیل ۱۵ درصد از دانش آموزان استان در مدارس هیئت‌امنایی

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان، مدارس هیئت‌امنایی را یکی از بهترین تجربه‌های نظام آموزشی دانست و گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان استان در مدارس هیئت‌امنایی تحصیل می کنند.

کد مطلب: ۸۳۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس هیئت‌امنایی یکی از بهترین تجربه‌های نظام آموزشی/ تحصیل ۱۵ درصد از دانش آموزان استان در مدارس هیئت‌امنایی

محمد دستورانی در جلسه آموزشی و توجیهی مدیران مدارس هیئت‌امنایی استان سمنان که در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، افزود: مدارس هیئت‌امنایی یکی از بهترین تجربه‌های نظام آموزشی برای کم کردن فاصله بین آموزش پرورش و مردم است.

وی اظهارکرد: حدود یک دهه از آغاز این تجربه می‌گذرد و در حال حاضر ۱۵درصد از دانش آموزان سطح استان در مدارس هیئت‌امنایی تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بیان کرد: می‌بایست هرسال برای افزایش کیفیت و کسب رضایت دانش آموزان و اولیای آن‌ها تلاش کرد که این امر تنها از طریق اقدام و عمل واقعی در حوزه‌های تربیتی، آموزشی، مهارتی و معرفتی میسر می‌شود.

دستورانی با اشاره به محورهایی که توجه به آن‌ها برای افزایش کیفیت مدارس هیئت‌امنایی ضروری است، گفت: شورای هماهنگی مدارس باید باهدف نظم‌بخشی در این مدارس، هر چه سریع‌تر ایجاد تا با استفاده از خرد جمعی کیفیت‌بخشی ممکن شود.

وی خاطرنشان کرد: حسن استفاده از توانمندی والدین دانش آموزان با صرف وقت و حوصله از سوی مدیران برای تغییر نگرش و ایجاد ادبیات مشترک با والدین و نیز اصلاح روش‌ها با استفاده از ادبیات تعلیم و تربیتی کمک شایانی برای رفع نیازهای مالی مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار