استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت تسهیل فرایند صدور ویزای زائرین کربلا در روز اربعین

استاندار یزد گفت: ضروری است تسهیلات لازم برای صدور ویزای زائرین کربلای معلی در روز اربعین حسینی تسهیل و همه امكانات در این زمینه فراهم شود.

کد مطلب: ۴۲۳۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از یزد، نشست هماهنگی سفر زائرین یزدی به کربلا همزمان با اربعین حسینی با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده سپاه الغدیر استان و جمعی از مسئولین این حوزه در استانداری یزد برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با اشاره به‌ضرورت ساماندهی مطلوب برنامه‌های این رویداد جهانی تأكید كرد: لازم است مشكلات و نواقص سال گذشته برطرف و تمامی امكانات موردنیاز زائرین تأمین شود.
سید محمد میرمحمدی بابیان اینكه امسال گیت‌های خروجی در مرزها افزایش قابل‌توجهی داشته است تصریح كرد: همه جوانب كار برای عدم اتلاف وقت و نظم بهتر برای خروج و ورود زائرین از مرزها دیده شده و امیدواریم در این رابطه مشكلی نباشد.
وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی دولت پشتیبانی ارائه خدمات از مرز تا نجف و كربلا به صورت مشخص بر عهده هرکدام از استان‌ها گذاشته‌شده و مسئولیت مستقیم همه امور بر عهده ستاد عتبات عالیات است.
استاندار یزد بابیان اینكه سازمان حج و زیارت مسئول اسكان زائرین در کشور عراق است، خاطرنشان ساخت: هلال‌احمر نیز وظیفه امداد و درمان را در صورت لزوم بر عهده خواهد داشت.
میرمحمدی در پایان تاکید کرد: امسال همه برنامه‌ها به‌صورت متمركز انجام می‌شود و هر یك از استان‌ها شرح وظایف مشخصی دارند.
گفتنی است ثبت‌نام از زائرین عتبات عالیات برای سفر به عراق و حضور در کربلا همزمان با اربعین حسینی تا 4 آذرماه ادامه دارد و تاكنون بیش از 19 هزار نفر در سامانه حج و زیارت استان یزد ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار