استان چهارمحال و بختیاری:

شرکت دانش آموزان در طرح بازدید همگانی و اجرای دوره های مهارتی

با حضور تعدادی از مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد جلسه هماهنگی در خصوص شرکت دانش آموزان در طرح بازدید همگانی و برگزاری دوره های مهارتی ویژه دانش آموزان ، برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۳۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری ،بهزاد وهابی سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرکرد ضمن بیان این مطلب افزود در راستای تداوم همکاری های گذشته با آموزش و پرورش شهرستان ،این جلسه با هدف هماهنگی بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شهرکرد وبرگزاری دوره های مهارتی جهت آن برگزار شد.
وی افزود استقبال دانش آموزان، اولیا و معلمان آنها از این برنامه نشان از تاثیر مناسب آموزش های فنی و حرفه ای و ترویج این آموزشها در میان اقشار مختلف جامعه دارد.
وی انجام آزمون های الکترونیکی در پایان دوره و ارائه گواهینامه های مهارت با اعتبار بین المللی را از دیگر ویژگی های دوره های مهارتی دانست.
وی به تاثیرات بلند مدت کسب مهارت در سنین پایین اشاره کرد و گفت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اجرای طرح مشاوره نوین در مدارس و مهندسین فردا به دنبال سرمایه گذاری ، پرورش و کشف استعدادهای دانش آموزان می باشد.
نماینده مدیران شرکت کننده در جلسه نیز ضمن تشکر از همکاری صورت گرفته در برگزاری دوره های آموزشی گفت: حضور دانش آموزان در این مرکز و بازدید از امکانات و تجهیزات آموزشی مرکز و استقبال آنان از شرکت در دوره های آموزشی ،مسئولین مدارس را در مسیر تداوم تشکیل کلاس ها سوق می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار