در شهرستان اسلامشهر:

برگزاری سومین جلسه ستاد پشتیبانی زائران راه پیمایی عظیم اربعین حسینی

سومین جلسه ستاد پشتیبانی زائران راه پیمایی عظیم اربعین حسینی شهرستان اسلامشهر به منظور بررسی آخرین اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین شهرستان، به ریاست فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۲۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، امیراله حقیقی در این جلسه ازتلاش های صورت گرفته از سوی ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان در راستای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین و اعلام آمادگی های انجام شده در خصوص ارائه برخی خدمات به زائران حسینی در مسیر پیاده روئی زائران اربعین در مسیر نجف تا کربلا قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی ساماندهی شود، افزود: کلیه شهروندان و خیرین شهرستان می توانند در راستای مشارکت در امر پذیرائی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، کمک های نقدیشان را به حساب جاری بازسازی عتبات استان تهران واریز کنند.

حقیقی، با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین حسینی یک راهپیمایی عظیم معنوی و مردمی است گفت: در ارائه خدمات به زائرین حسینی، نذورات مردمی و کمک های غیر نقدی واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان نیز جمع‌آوری و ساماندهی شده و در خدمت زائران قرار خواهد گرفت.
فرماندار اسلامشهر ادامه داد: بسیاری از علاقه‌مندان به سرور و سالار شهیدان در اسلامشهر تمایل دارند تا نذوراتشان جهت پذیرائی از زائرین اربعین حسینی را اهدا کنند و باید این نذورات و کمک‌های نقدی جمع آوری و در خدمات زائران قرار گیرد.
در ادامه این جلسه، مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان نیز گزارشی از کمک های جمع آوری شده از خیرین و خدماتی که در قالب استان تهران از ابتدا تا کیلومتر 10 مسیر پیاده رویی نجف تا کربلا به زائران اربعین حسینی ارائه خواهند کرد، بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار