معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز تاکید کرد:

بسیج تمام امکانات خدماتی تا رسیدن به وضعیت عادی

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز با اشاره به بارش‌های متراکم ساعات اخیر گفت: نیروهای خدمات شهری، از نخستین ساعات صبح امروز، در جای‌جای شهر فعال بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات لازم، سعی در روان‌سازی مسیرهای متعدد شهری دارند.

کد مطلب: ۴۲۱۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا از آذربایجان شرقی ، معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز با اشاره به بارش‌های متراکم ساعات اخیر گفت: نیروهای خدمات شهری، از نخستین ساعات صبح امروز، در جای‌جای شهر فعال بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات لازم، سعی در روان‌سازی مسیرهای متعدد شهری دارند.
محمدرضا قربانیان با بیان این مطلب اظهار داشت: با هماهنگ‌های مستمری که همواره بین خدمات شهری و هواشناسی استان برقرار است، خدمات شهری شهرداری تبریز با بسیج تمام امکانات و تجهیزات ویژه، نسبت به هدایت آب‌های سطحی و روان‌سازی مسیرهای شهری، اقدام می‌کنند.
وی با تاکید بر این‌که ماموریت‌های خدمات شهری تا رسیدن به وضعیت عادی، ادامه خواهد داشت گفت: در برخی از نقاط شهر، شاهد بارش برف پاییزی هستیم، اما این موضوع تاثیری در تکاپوی کارگران زحمتکش برای انجام وظایف محوله نخواهد داشت.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز جمع‌آوری زباله‌های طغیان‌یافته از جوی‌های آب را بخش دوم برنامه‌های خدمات شهری، پس از اتمام بارندگی خواند و گفت: تمام تلاش مجموعه خدمات شهری، در این راستا است که با پایان بارندگی‌ها، شاهد وضعیت عادی و تمیز شهر عزیزمان باشیم.

قربانیان با اشاره به خرید ده‌ها دستگاه انواع ماشین‌آلات مکانیزه توسط شهرداری تبریز در ماه‌های اخیر، اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیداتی که شهردار محترم تبریز در خصوص تقویت ناوگان موتوری در نظر گرفته است، در ماه‌های اخیر، قابلیت‌های تجهزاتی شهرداری تبریز با ورود ده‌ها دستگاه انواع ماشین‌آلات افزایش چشمگیر داشته و ثمرات آن امروز در ارتقای خدمات شهری کاملا بارز است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز در پایان از زحمات کارگران قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار