نگاهی به برنامه های رادیو اقتصاد

رادیو اقتصاد از دوشنبه 18 آبان ماه برنامه هایی را با موضوعات مختلف تدارک دیده که هر کدام به موضوعات تخصصی چون مسکن و کشاورزی و بازاریابی و فروش می پردازد.

کد مطلب: ۴۲۰۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

نگاهی به کیفیت در ساختمان

رادیو اقتصاد در برنامه "روز از نو" دوشنبه 18 آبان ماه، به چگونگی ارزیابی کیفیت در ساختمان خواهد پرداخت.
با حضور دکتر شکرچی زاده، رئیس مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان به همراه مسئولین سازمان نظام مهندسی در برنامه فردا مباحث تاثیر مصالح استاندارد در کیفیت ساختمان و نقش مهندسان ناظر در بهبود کیفیت ساختمان را مورد بررسی قرار می دهند.
در طول برنامه سروش صاحب فصول، کارشناس خبری، آخرین رویدادهای اقتصادی را اطلاع رسانی خواهد کرد.
برنامه "روز از نو" با هدف تنوع اطلاع رسانی و نشاط همگانی، کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:30 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
مدیریت مصرف آب در گیاهان زراعی و باغی
رادیو اقتصاد در برنامه "خوشه چین" دوشنبه 18 آبان ماه، قصد دارد به موضوع مدیریت مصرف آب در گیاهان زراعی و باغی بپردازد.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ مهندس سعید غالبی، عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات خاک و آب، مهندس خان محمدی، از انجمن خبرگان کشاورزی ایران و نیز مهندس ناصر نوروزی، کارشناس مجری در برنامه فردا گفتگویی راجع به برنامه مناسب و کارآمد آبیاری خواهند داشت.
چگونگی برقراری تناسب منطقی بین سطح زیر کشت و مقدار آب قابل دسترس برای تولید اقتصادی با بهروری بالا، چیستی راندمان کاربرد آب و ارایه روش ساده اندازه گیری برای برآورد آن در مزارع و باغات و همچنین بیان راه کارهای افزایش و ارتقا راندمان کاربرد آب از دیگر مواردی هستند که در برنامه بررسی خواهند شد.
این برنامه کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی مهدی شیار شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 13:00 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
گفتنی است برنامه "خوشه چین"، برنامه ای جهت آموزش و اطلاع رسانی به كشاورزان ایرانی در جهت بهبود كشت و كار و بهره وری در كار می باشد.
وضعیت بسته بندی کالاهای صنایع دستی
رادیو اقتصاد در برنامه "اقتصاد حوالی فرهنگ" دوشنبه 18 آبان ماه، وضعیت بسته بندی کالاهای صنایع دستی را بررسی می کند.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ حجت مرادخانی، کارشناس صنایع دستی و نیز مهین سرابی نصر آبادی، استاد دانشگاه الزهرا در برنامه فردا پیرامون دیدگاه هنرمندان صنایع دستی به بسته بندی آثارشان صحبت خواهند کرد.
موضوعات تاثیر بسته بندی بر میزان فروش کالای صنایع دستی و همچنین تاثیر بسته بندی مناسب بر صادرات صنایع دستی در برنامه مطرح می شوند.
برنامه "اقتصاد حوالی فرهنگ" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:05 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
فرمول محاسبه تورم در "چالش"
رادیو اقتصاد در برنامه "چالش" دوشنبه 18 آبان ماه، با موضوع بررسی فرمول محاسبه تورم به روی آنتن می رود.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ با حضور اقتصاد دانان، مسئولین مرکز آمار ایران و بانک مرکزی در برنامه فردا در خصوص نحوه محاسبه تورم به بحث و گفتگو خواهند نشست.
از دیگر موضوعات در این برنامه می توان از فاکتورهای موثر بر تورم، عملکردها برای مهار تورم و نیز علت تناقض تورم محاسبه شده با یکدیگر و راهکارهای موثر مهار تورم نام برد.
برنامه "چالش"کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی نازنین کتابچی دوشنبه ساعت 15:00 به مدت 75 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
فرصت یابی در بازاریابی و فروش
رادیو اقتصاد در مجله عصر گاهی "نود و هشتی ها" دوشنبه 18 آبان ماه، به سراغ موضوع فرصت یابی در بازاریابی و فروش می رود.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ پرویز درگی، استاد دانشگاه و مدرس بازاریابی، مسلم خانی، مدرس کارآفرینی و نیز شیرازی، کارشناس آی تی در برنامه فردا در رابطه با مقوله فرصت یابی در بازار و فروش گفتگو می کنند.
چگونگی درآمدزایی در دوران تحصیل، اقدامات لازم برای بهینه سازی سایت، تاثیر به روز بودن در کسب و کار و همچنین کار با سرمایه کم در بخش پرورش بوقلمون از جمله محورهای این برنامه خواهند بود.
برنامه "نود و هشتی ها" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی غلامرضا عزتی شنبه تا پنج شنبه ساعت 17:00 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار