جدول پخش برنامه های رادیو اقتصاد

تهران (پانا) - رادیو اقتصاد چهارشنبه 5 دی ماه با فیلم های متنوع مهمان خانه های مخاطبین می شود.

کد مطلب: ۸۸۱۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جدول پخش برنامه های رادیو  اقتصاد

رادیو اقتصاد در برنامه «رویش» چهارشنبه 5 دی ماه، به سراغ مدل های سنجش رضایت مشتری می رود.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ دکتر مجیدبرقیکارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری در این برنامه در مورد مدل های سنجش رضایت مشتری صحبت می کند.

لزوم توجه به نظر مشتری، انواع مدل های سنجش رضایت مشتری، مدل مناسب سنجش رضایت مشتری در کسب و کارهای خرد و ... از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه خواهد بود.

برنامه "رویش" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی روزهای شنبه الی پنج شنبه ساعت ۰۸:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


تعریف سواد در دوره های مختلف
رادیو اقتصاد در برنامه "ایستگاه نود و هشت" چهارشنبه 5 دی ماه، به تعریف سواد در دوره های مختلف اختصاص خواهد داشت.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ محمدحسینپاپلی زادهرئیس انجمن ژئوپلیتیک ایران، احمدرحیمیجامعه شناس و مددکار به همراه علیرضاصدیق منشروانشناس کودک در برنامه فردا در مورد تعاریف متفاوت سواد در دوره مختلف با یکدیگر گفتگو می کنند.
تعریف سواد امروزه، مقیاس کلان نسبت به دنیا و جامعه امروز ما، چه جوری به بچه هامون سواد امروزه رو آموزش بدیم و ... از دیگر موضوعات مطرح برنامه خواهد بود.

برنامه "ایستگاه نود و هشت" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


تولید لوازم اداری و میزهای آزمایشگاهی
رادیو اقتصاد در برنامه «کالای ایرانی» چهارشنبه 5 دی ماه، به سراغ تولید لوازم اداری و میزهای آزمایشگاهی می رود.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ فرهادمرزیتولید کننده در برنامه فردا درباره تولید لوازم اداری و میزهای آزمایشگاهی صحبت می کند.
تولیدات مجموعه، کیفیت و قیمت، استفاده از دانش و استاندارد روز دنیا، تامین قطعات اولیه از دیگر مباحث مطرح در این برنامه می باشد.

برنامه "کالای ایرانی" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی حمیده سلطانی شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


انواع جدید کلاهبرداریهای اینترنتی
رادیو اقتصاد در برنامه «اقتصاد مجازی» چهارشنبه 5 دی ماه، انواع جدید کلاهبرداریهای اینترنتی را خدمت شنوندگان بیان می کند.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ مهندس محمد کاشی مشاور در فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه فردا در خصوص انواع جدید کلاهبرداریهای اینترنتی مطالبی را عنوان می کند.
از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه می توان به فیشینگ و مفهوم آن در کلاهبرداری اینترنتی، برخورد پلیس فتا و وزارت ارتباطات با کلاهبرداریهای اینترنتی، راههای پیشگیری از کلاهبرداریهای اینترنتی اشاره کرد.

برنامه "اقتصاد مجازی" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی مطهره مهرابی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۴:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


استانداردسازی معیارهای شهری و روستایی در حوزه ساخت و سازها
رادیو اقتصاد در برنامه "چالش" چهارشنبه 5 دی ماه، به استانداردسازی معیارهای شهری و روستایی در حوزه ساخت و سازها خواهد پرداخت.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ مهدیزارععضو هیئت علمی پژوهشگاه زلزله شناسی در این برنامه در خصوص استانداردسازی معیارهای شهری و روستایی در حوزه ساخت و سازها نکاتی را بیان می کند.
اهمیت ایمن سازی ساختمانها، روشهای ایمن سازی، استاندارد های مناسب با زلزله، هزینه های استاندارد سازی و ... از دیگر مباحث این برنامه می باشد.

برنامه "چالش" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی حمیده سلطانی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ به مدت 60 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

دستاوردهای اخیر صنعتگران کشور در حوزه فولاد
رادیو اقتصاد در برنامه "فولاد ایرانی" چهارشنبه 5 دی ماه، دستاوردهای اخیر صنعتگران کشور در حوزه فولاد را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ رضادراهکیکارشناس کنترل فرایند نگهداری و تعمیرات نورد سرد فولاد مبارکه در برنامه فردا راجع به دستاوردهای اخیر صنعتگران کشور در حوزه فولاد مطالب کافی و وافی را خدمت شنوندگان بیان می کند.

برنامه "فولاد ایرانی" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


مدیریت کسب و کار در حوزه تولید آیفونهای تصویری و جک دربهای کنترلی (قسمت دوم)
رادیو اقتصاد در برنامه «تدبیر» چهارشنبه 5 دی ماه، به موضوع مدیریت کسب و کار در حوزه تولید آیفونهای تصویری و جک دربهای کنترلی (قسمت دوم) اختصاص خواهد داشت.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ دکتر حسین اشراقی کارشناس و مشاور کسب و کار، علیرضا درودیان تولید کننده آیفون های تصویری و جک دربهای کنترلی، ابراهیم شریفی دانشجوی کارشناسی ارشد بازرگانی در این برنامه در مورد مدیریت سرعت بخشیدن به تولید با در نظر گرفتن و توجه مستمر به گلوگاه ها با یکدیگر گفتگو می کنند.

برنامه "تدبیر" کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی اسماعیل علی پناه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


رقم واقعی تعهدات دو خودروساز کشور
رادیو اقتصاد در برنامه "نود و هشتی ها" چهارشنبه 5 دی ماه، به سراغ رقم واقعی تعهدات دو خودروساز کشور می رود.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ کارشناسان و فعالین این حوزه در برنامه فردا راجع به رقم واقعی تعهدات دو خودروساز کشور با حجم فزاینده پیش فروش ها با یکدیگر گفتگو می کنند.

نحوه پاسخ دهی به تعهدات تابحال چگونه بوده است؟، تعهدات خودروسازان بر بازار خودرو و اقتصاد کشور چه تاثیری داشته است؟ و ... از دیگر محورهای موضوعی این برنامه می باشد.

برنامه "نود و هشتی ها" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۷:۰۰ به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


بررسی وضعیت ساخت و ساز در روستاها
رادیو اقتصاد در برنامه "روستای ما" چهارشنبه 5 دی ماه، وضعیت ساخت و ساز در روستاها را بررسی می کند.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ دکتر اشکان جعفر کریمیمدیر کل دفتر عمران سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در برنامه فردا درباره وضعیت ساخت و ساز در روستاها صحبت می کند.

بررسی وضعیت زیرساخت‌های عمرانی روستاها در راستای ایمنی و کاهش اثرات بلایای طبیعی، بررسی وضعیت شرایط زندگی در روستاها، ستادهای بحران و تجهیزات لازم، نظام مهندسی و فنی روستاها و شیوه های راهبری آنها و ... از دیگر مباحث این برنامه می باشد.
برنامه "روستای ما" کاری از گروه کشاورزی به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.


راهکارهای ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی
رادیو اقتصاد در برنامه «ساعت صنعت» چهارشنبه 5 دی ماه، راهکارهای ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی را خدمت شنوندگان عنوان می کند.
به گزارش رادیو اقتصاد؛ امیررضاآیت اللهیمدرس دانشگاه در این برنامه در مورد راهکارهای ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی مطالبی را به سمع شنوندگان می رساند.
از دیگر موضوعات مطرح در این برنامه می توان به کشورهای پیشرو صنعت ایمنی، وضعیت در نمایشگاه ها در حوزه تجارت بین الملل، آسیب‌شناسی بلایای طبیعی و آسیب‌ها و صنعت کشور، معادل الگویابی در صنعت ایمنی و تجهیزات ایمنی اشاره کرد.

برنامه "ساعت صنعت" کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه روزهای زوج از ساعت ۲۱:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار