امداد رسانی هلال احمر لرستان به یکهزار و 188 خانوار سیل زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: یکهزار و 188 خانوار سیل زده استان از هفته گذشته تا کنون خدمات و حمایتهای این نهاد بهره مند شده اند و کار امدادرسانی به این خانوارها همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۴۱۸۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ،حسین رضا مرادی در جلسه شورای علی مدیریت بحران استان افزود: همچنین 10 سورتی پرواز بالگرد امداد و نجات برای کمک به سیل زدگان در مسیر خرم آباد - کوهدشت انجام شد.
وی اظهار داشت: در این مدت 194 تخته چادر ، یکهزار و 539 تخته پتو، 245 دستگاه چراغ والور و چهار هزار و 637 کیلوگرم نایلون پوششی توزیع شده است.
وی با اشاره به حضور 200 نیروی امدادی هلال احمر در کوهدشت گفت: این تعداد نیرو در قالب 46 تیم و با کمک 30 دستگاه خودروی کمک دار در محل حادثه به سیل زدگان امداد رسانی مردند.
به گفته مرادی هفت هزار بطری آب معدنی و چهار هزار قرص نان میان سیل زدگان توزیع شده و روند امدادرسانی در برخی مناطق همچنان ادامه دارد.
سیلاب هفته گذشته در لرستان علاوه بر کشته شدن یک خانواده سه نفره کوهدشتی موجب خسارت 250 میلیارد تومانی به زیرساختهای استان شده است.
بنا بر اعلام جهاد کشاورزی بیش از 600 میلیارد ریال نیز به زیرمجموعه های این بخش خسارت وارد شده و خسارت واحدای مسکونی و لوازم زندگی سه هزار خانه مسکونی که دچار آبگرفتگی بود در حال بررسی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار