نماز خانه تجهیز شده آموزشگاه دكتر معین سبزوار به بهره برداری رسید

کارشناس مسئول نماز قرآن وعترت آموزش وپرورش سبزوارگفت:به همت مسئولین آموزشگاه واولیاء خیر نمازخانه مدرسه دکتر معین سبزوار افتتاح شد.

کد مطلب: ۴۱۲۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در آئین این بهره برداری با مهم خواندن اقامه نماز در مدارس گفت: اقامه نماز به مراتب مهمتر و حساس تر از خواندن نماز است .

سید رضا خاتم پور در توضیح مطالب خود اظهار كرد: در هر جا كه قران اهمیت نماز را یاد آور شده آن را با اقامه كردن همراه كرده است .
كارشناس مسئول نماز و عترت مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی توجه مسئولان وزارت آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت: در این راستا كلید واژه قنات كه به معنای قرآن ، نماز ، امام شناسی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است برای اعتلای مدارس عنوان شده است .
حسین رجبی ادامه داد: اجرای طرح مبین در مدارس سبزوار در ۸ آموزشگاه متوسطه اول در حال اجراست كه آموزشگاه دكتر معین یكی از این آموزشگاه ها محسوب می شود.
مدیر آموزشگاه دكتر معین نیز تلاشهای انجمن اولیا این آموزشگاه را در تجهیز نماز خانه یاد آور شد و گفت: در این راستا كمك دكتر عرب در تجهیز نماز خانه این آموزشگاه قابل تقدیر است .
عرفانی ادامه داد: متاسفانه نبود نماز خانه در سالهای قبل باعث شده ود تا فعالیت های پرورشی و دینی این آموزشگاه تحت الشعاع قرار گیرد.
وی همچنین اظهار كرد: در راستای طرح هردانش آموز یك مسئولیت ، دانش آموزان مسئولیتهایی از قبیل یاوران نماز، یاوران كلاس ، یاوران مدیر، یاوران مدرسه را بر عهده دارند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار