مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی:

پرداخت 177 فقره جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد دراستان خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: 177 سری جهیزیه از محل جمع‌آوری زکات و صدقات تهیه و به نوعروسان زیرپوشش این نهاد در استان اهدا شده است.

کد مطلب: ۴۱۱۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان شمالی،عباس اهرابی اظهار کرد: 177فقره جهیزیه با صرف اعتباری بیش از 2 میلیارد ریال از محل جمع‌آوری زکات وصدقات به نوعروسان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد در سطح استان پرداخت شده است.

وی پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و ازدواج، به نیازمندان جامعه را یکی از برنامه ها و خدمات حمایتی کمیته امداد، در جهت رفع بخشی از مشکلات مالی فرزندان مددجوی در شرف ازدواج عنوان کرد.

اهرابی تصریح کرد: درهمین راستا در طول امسال 239 سری جهیزیه با اعتباری بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش در راستای توسعه و ترویج بیش از پیش پرداخت زکات در سطح استان را از مهم‌ترین اولویت‌های شورای زکات برشمرد وافزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است.

اهرابی از زکات به عنوان بستر تحقق عدالت اجتماعی و حذف فقر از جوامع اسلامی نام برد و گفت: پرداخت زکات یکی از راه‌های رستگاری انسان است که خداوند متعال در قرآن مسلمانان را به ادای نماز تاکید نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار