مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

مشارکت 780 میلیون تومانی مردم خراسان شمالی در طرح «همیان مولا»

بجنورد (پانا) - مردم نیکوکار خراسان شمالی طی 20 روز ابتدای ماه مبارک رمضان امسال 780 میلیون تومان، در قالب طرح «همیان مولا» به نیازمندان کمک کردند.

کد مطلب: ۸۲۹۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 780 میلیون تومانی مردم  خراسان شمالی در طرح «همیان مولا»

اهرابی، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اعلام این آمار گفت:این طرح برای تأمین سبد غذایی خانوارهای نیازمند، قبل از ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

اهرابی با یادآوری اینکه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی خراسان شمالی امسال 27 هزار پاکت همیان مولا در این استان توزیع‌شده است، افزود: 22 هزار از این پاکت‌ها توسط مراکز نیکوکاری در بین خیران محلات توزیع شد و پنج هزار کیسه دیگر را نیز حوزه مشارکت‌های مردمی بین واحدهای صنفی و بازاریان استان توزیع کرد.

وی بابیان اینکه طرح همیان مولا برای کمک‌رسانی هر چه بیشتر مردم به محرومان، جهت جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی هم استانی‌ها تا انتهای ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: سال گذشته 100 هزار کیسه همیان مولا بین مردم توزیع شد که به‌این‌ترتیب یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک مردمی به محرومان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تأکید کرد: کمک‌های پرداختی مردم در قالب این طرح برای رفع نیازهای مددجویان با اولویت خانوارهای دارای یتیم، بیمار، بی‌سرپرست هزینه می‌شود.

اهرابی در ادامه از توزیع چهار هزار سبد مواد غذایی به ارزش 100 تا 150 هزار تومان طی نیمه نخست ماه مبارک رمضان، بین خانوارهای نیازمند خبر داد و بیان کرد: این سبدها نیز در قالب جیره خشک غذایی با اولویت خانوارهای نیازمند و دارای یتیم و بیمار صعب‌العلاج توزیع شد.

خیران می‌توانند برای کمک‌رسانی به تهیه اقلام موردنیاز مددجویان کمک‌های خود را به‌صورت الکترونیکی با شماره‌گیری کد ۱#*۳*۰۵۸*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۵۲۹۳۳۵۳۰۰۲ به دست نیازمندان برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار