رئیس اداره ورزش شهرستان ری:

آمادگی تیم های ورزشی شهرستان ری جهت حضور در لیگ های برتر کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری گفت: تیم های ورزشی ری در رشته های مختلف در صورت داشتن بودجه کافی، توانایی حضور در لیگ های برتر کشور را دارند.

کد مطلب: ۴۱۰۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، مصطفی نکولعل آزاد در کارگروه تخصصی جذب اسپانسر شورای ورزش شهرستان ری گفت: شهرستان ری به دلیل داشتن بیشترین تعداد طلا در طول تاریخ حضور ایران در المپیک، به عنوان طلایی ترین شهرستان در کل کشور شناخته شده است و این عنوان میزان توانایی وقابلیت ورزشکاران ری را نشان می دهد.
وی ادامه داد: متاسفانه با وجود این قابلیت ها در شهرستان، به دلیل عدم بودجه کافی و نبود اسپانسر، تیم های ری از حضور در لیگ های سطح بالای کشوری محروم هستند.
نکولعل آزاد گفت: شرکت های خصوصی بابت تبلیغ در صداو سیما مبالغ هنگفتی پرداخت می نمایند و باید آگاه باشند که با حمایت از یک تیم و حضور در لیگ های بالای کشور به راحتی و با هزینه های کمتر می توانند تبلیغات خود را در صدا و سیما انجام داده و در سطح کشور شناخته شوند.
وی با بیان اینکه ورزش این شهرستان نیاز به حمایت تمامی ارگان ها دارد افزود: اگر ادارات شهرری در کنار هم قرار گیرند کارهای بزرگی می توانند انجام دهند.
نکولعل آزاد گفت: با حمایت اعضای کارگروه جذب اسپانسر می توانیم بیش از پیش موثر بوده و افتخارآفرینی نمائیم.
در ادامه جلسه، موسوی مسوول اداری مالی اداره صنعت ، معدن و تجارت، لک مسوول تربیت بدنی شهرداری باقرشهر و الهی رییس اتاق اصناف ری به بیان نظرات خود پیرامون حمایت های تجاری از ورزش شهرستان ری پرداخته و در زمینه جذب اسپانسر اعلام آمادگی کردند.

/خبرنگار: مریم موسوی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار