مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبرداد:

حضور پررنگ تیم های ورزشی استان در سطوح بالای لیگ های کشور

بیرجند(پانا)- مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: حضور تیم های ورزشی استان در سطوح بالای لیگ های کشور ، تاثیرت اجتماعی عمیقی در بین جوانان ونوجوانان این مرز و بوم خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۵۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور پررنگ تیم های ورزشی استان در سطوح بالای لیگ های کشور

مهران سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی؛ در جلسه هماهنگی و بررسی نحوه حضور تیم های ورزشی در رشته های والیبال، فوتبال، هندبال و بسکتبال در لیگ های کشوری در خصوص بحث توسعه ورزش در سطح استان گفت: با توجه به نگاه ویژه مدیران ارشد استان به مقوله ورزش و جایگاه ویژه این پدیده اجتماعی در بین آحاد جامعه بی شک حضور تیم های ورزشی استان در سطوح بالای لیگ های کشور تاثیرت اجتماعی عمیقی در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به تغییرات صورت گرفته و نوسازی ساختار اداری اداره کل ورزش و جوانان استان به یاری حق شاهد تغییرات اساسی در ورزش استان خواهیم بود.

سرپرست با توجه به حمایت ها و توصیه های ارزنده دکتر مروج الشریعه، ابراز داشت: فعالیت های خوبی صورت گرفته که از جمله آن تنظیم سند توسعه بخش جوانان است که مراحل پایانی تدوین و نگارش را طی میکند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر 48 هیات ورزشی فعال در استان داریم که برنامه مدون 44 هیات برای شرکت در سطوح مختلف مسابقات ورزشی اعم از شهرستانی، استانی و کشوری تنظیم شده و طبق تقویم پیشنهادی در حال اجرا است، یادآور شد: با توجه به بررسی های صورت گرفته و استقبال مردمی از رشته های هندبال ، والیبال، فوتبال و بسکتبال، این چهار رشته ورزشی بیشتر مورد اهمیت قرار گرفته تا بتوانیم با کمک وزارت ورزش و جوانان و مجموعه مدیران استانی و حمایت های ویژه استانداری در سریع ترین زمان ممکن شرایط لازم برای حضور تیم های ورزشی استان در هر چهار رشته مد نظر را، برای حضور در سطوح بالای لیگ های کشوری آماده و مهیا کنیم.

دکتر اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز در این جلسه گفت: نظر به نگاه آکادمیک و با برنامه ریزی که بر ورزش استان حاکم است، در همین مدت محدود شاهد تحولات بسیار خوبی در ورزش استان بوده ایم و بی شک این روند رو به رشد با نگاه توسعه متوازن در سراسر استان و کشف و نگهداری استعداد های ورزشی در رشته های مختلف ورزشی ادامه پیدا خواهد کرد.

دکتر اسماعیلی با اشاره به این موضوع که باید با برگزاری نشست های مکرر و صمیمانه ورزشی در استان نقاط ضعف ورزش استان پوشیده، و نقاط قوت روز به روز قوی تر شود این قول را به جامعه ورزش و جوانان استان داد، که مجموعه استانداری و بالاخص شخص ایشان در راه پیشرفت و تعالی ورزش و جوانان استان از هیچ کمکی فروگزار نخواهد کرد زیرا توسعه ورزش چه در سطح همگانی و چه در سطح حرفه ای و قهرمانی عامل بسیار بازدارنده ای در زمینه بروز و ایجاد معظلات و مشکلات اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق و .... خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار