به میزبانی پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد :

برگزاری همایش کشوری علمی - پژوهشی تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی

مراسم افتتاحیه همایش کشوری علمی - پژوهشی تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی صبح امروز در تالار ابن هیثم پردیس شهیدبهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۴۰۸۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سیدجواد حسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه همایش کشوری علمی - پژوهشی تعلیم و تربیت در فرهنگ رضوی صبح امروز در تالار ابن هیثم پردیس شهیدبهشتی دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد ضمن قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش به این همایش اظهار امیدواری کرد برنامه های این همایش موجب توسعه فرهنگ رضوی در نظام تعلیم و تربیت شود.
مجتبوی رئیس پردیس شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان هم در این همایش اظهار داشت : دانشگاه فرهنگیان یکی از مهمترین دانشگاه های ماموریت گراست و توجه به مباحث فرهنگی یکی از اصلی ترین اولویت های این دانشگاه است.
وی ادامه داد : این همایش زمینه ساز پیوند نظام تعلیم و تربیت و فرهنگ رضوی است چرا که اعتقاد داریم معلمین باید در پیوند این دو بخش نقش مهمی ایفا کنند.
مجتبوی از ارسال 637 مقاله علمی و پژوهشی به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت : از این بین بیش از 200 مقاله به مرحله نهایی راه یافتند و در بخش های مختلف در طول برگزاری همایش ارائه خواهند شد.
وی تصریح کرد: بیش از هزار 374 پژوهشگر در قالب ارائه مقالات مختلف به این همایش به صورت مستقیم فعالیت داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار