بیش از 75 میلیارد ریال برای تکمیل مدارس نیمه کاره زنجان تزریق می شود

خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان زنجان، از تزریق بیش از 75 میلیارد ریال اعتبار به مدارس نیمه کاره و فضاهای آموزشی این شهرستان خبرداد و گفت: این اعتبار برای مدارس و سالن های ورزشی دانش آموزانی که سالیان سال به دلیل عدم تخصیص اعتبار رها شده بودند، تخصیص خواهد یافت.

کد مطلب: ۴۰۴۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، " مجید فرخی " در مراسم بهره برداری از فضاهای آموزشی گلشهر کاظمیه و پونک افزود: بیش از 75 میلیارد ریال از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه و اعتبارات تملک و دارایی و سرمایه ای شهرستان زنجان نسبت به تامین اعتبار اقدام کرده است .

وی تاکید کرد: با تخصیص این اعتبار به مدارس و سالن های ورزشی دانش آموزی که سالیان سال به دلیل عدم تخصیص اعتبار رها شده بودند توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید .
فرماندار شهرستان زنجان گفت: مدارس نیمه کاره این شهرستان شبانه روزی ینگجه و مدارسی در شهر زنجان و تعدادی از سالن های ورزشی دانش آموزان است .
فرخی بهره برداری از مجتمع حیات طیبه در شهرک مسکونی گلشهر کاظمیه دومین فضای آموزشی در این شهرک عنوان کرد و افزود: در شهر زنجان بیش از دو هزارو 500 واحد مسکونی در دست ساخت و یا بهره برداری است که اگر به طور متوسط پنج نفر در این واحدها اسکان داشته باشند بیش از 50 هزار نفر جزو ساکنان مسکن مهر خواهند بود .
وی ادامه داد: با توجه به تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده در سال گذشته توجه خاصی به تامین فضاهای آموزشی در شهرک های اقماری شده است .
فرخی ادامه داد: درزمان حاضر تنها فاز اول مجتمع حیات طیبه در شهرک گلشهر کاظمیه به بهره برداری می رسد که این مجتمع دارای دو فاز دیگر نیز برای ساخت است که امید می رود این فازها نیز در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد .
فرماندار شهرستان زنجان گفت: علاوه بر این شهرک، در غرب شهر زنجان، شهرک الهیه و مناطق روستایی نیز ساخت تعدادی از مدارس برای امسال در دستور کار قرار دارد .
فرخی ادامه داد: توافقی برای تغییر کاربری های بخشی از اراضی که قابلیت تجاری شدن را دارد انجام شده است که با این اقدام این اراضی فروخته می شود و در آمد حاصل از آن تبدیل به فضاهای آموزشی خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد: شرکت تعاونی گلشهر کاظمیه زنجان قول مساعد ساخت سومین مدرسه در این شهرک را داده است .

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار