معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس خبر

برگزاری جشن عاطفه ها در تمام مدارس استان فارس

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت:جشن عاطفه ها 8 مهرماه همزمان با سراسر کشور با همکاری خیرخواهانه دانش اموزان و اولیاء آن ها با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۰۳۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد بدری اظهار کرد: مرحله دوم جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در استان فارس با مشارکت و همکاری آموزش و پرورش و با محوریت سازمان دانش آموزی در 4 هزار و 720 پایگاه مدارس برگزار می شود.
این مسئول افزود: تمام وجوهات جمع آوری شده و کمک های دانش آموزان به صورت صد در صد توسط مدیران مدارس و با نظارت کمیته امداد در اختیار دانش آموزان نیازمند و محروم همان مدرسه قرار می گیرد و صرف نیاز های فوری و حساس دانش آموزان نیازمند می شود.
وی با بیان اینکه تمام اقداماتی که در حوزه جمع آوری و توزیع کمک ها و هدایای مردمی صورت می گیرد بر عهده آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی است ادامه داد:در برپایی این مراسم کمیته امداد صرفا برر نحوه اجرای کار و آمار و توزیع نظارت دارد.
بدری بیان کرد: در استان فارس بیش از 35 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که برپایی جشن عاطفه ها و کمک های مردم نوع دوست و نیک اندیش در آغاز سال تحصیلی می تواند بخش زیادی از مشکلات آنان را برطرف کند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان فارس افزود: مراسم نمادین جشن عاطفه ها صبح چهارشنبه با حضور مسئولان استانی در دبیرستان معلم شیراز واقع در میدان معلم، خیابان معلم کوچه یک و در سایر مدارس شهرستان ها به صورت همزمان برگزار می شود.
وی از توزیع بیش از 700 هزار پاکت برای جمع آوری کمک در بین دانش آموزان خبرداد و افزود: شماره حساب 0101273072000 نزد بانک ملی نیز آماده دریافت هدایای مردمی است.
وی در پایان با اشاره به اینکه مردم نیک اندیش فارس در جشن عاطفه های پارسال بیش از 30 میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند از مردم خیر استان فارس خواست تا امسال نیز باشکوه تر از گذشته این نهاد را در رسالت خطیر محرومیت زدایی یاری دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار