مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز در مصاحبه با پانا:

نزدیک 95 درصد مدارس ناحیه دو تبریز هوشمندسازی شده است

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز با بیان آمادگی کامل این ناحیه برای برگزاری جشن ملی علم و دانش،از هوشمند سازی حدود 95درصد مدارس این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۹۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد

جعفر راستگوی در گفت و گو با خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا با بیان اینکه روز اول مهر روز جشن ملی علم و دانش و معرفت از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است،افزود:مسئولین و دست اندرکاران فرهنگی برای وارد شدن نونهالان و دانش اموزان عزیز به مکتب علم و دانش برنامه های با نشاط و باشکوهی را تدارک دیده اند.

وی گفت:برنامه های در نظر گرفته شده برای آغاز سال تحصیلی بر پایه سلامت بوده و سازماندهی نیروی انسانی و فضای اموزشی که با مشکل جدی روبه رو بود با همکاری اداره کل رفع شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز خاطر نشان ساخت:جشن عاطفه ها بر اساس ارزش های دینی و اخلاقی مردم ایران پایه گذاری شده است و با حمایت خود مردم هر سال شاهد حضور پیش از پیش مردم و دانش اموزان در این جشن معنوی هستیم.
راستگوی هوشمند سازی مدارس را در ناحیه 2 تبریز موفق عنوان کرد و افزود:با عنایت های دولت تدبیر و امید و تدبیر مقام عالی وزارت و مدیر کل استان،نزدیک 95 درصد مدارس این ناحیه هوشمندسازی شده است.
وی فضای مجازی را در صورت فرهنگ سازی و استفاده درست یک فرصت برشمرد و تصریح کرد:وظیفه خانواده ها ،مربیان و مدیران مدارس در این فرهنگ سازی بسیار پررنگ و حساس است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز برنامه ریزی خوب و پرمحتوا در پرکردن اوقات فراغت دانش اموزان را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد:باید درصد بیشتری از مدارس در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای حاضر باشند و این موضوع در ناحیه 2 آموزش و پرورش تبریز با جدیت پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار