شهردارشهرجدیدهشتگرددرنشست خبری با اصحاب رسانه:

توسعه زیرساخت های فرهنگی،آموزشی ورفاهی شهرجدیدهشتگردلازم وضروری است

به گزارش خبرگزاری پانا:شهردارشهرجدیدهشتگردگفت:شهر یک خانواده و یک ارگانیسم زنده است وبایدموارد فرهنگی،آموزشی،اقتصادی رفاهی دیده شود وقتی که توسعه پیدا میکندباید تمام جوانب دیده شود.

کد مطلب: ۳۹۸۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا:سیدمسعود بزرگ‌زاده در اولین نشست خبری خودباخبرنگاران که عصردیروز با حضور نصرالهی رئیس شورای شهر جدید هشتگرد برگزارشد،اظهار داشت:شهر یک خانواده و یک ارگانیسم زنده است وبایدموارد فرهنگی،آموزشی،اقتصادی رفاهی دیده شود وقتی که توسعه پیدا میکندباید تمام جوانب دیده شود.
بزرگ زاده گفت:باید مصرف را طوری تنظیم کنیم علی رغم اینکه رفاه راتامین میکنیم به زندگی لطمه ای وارد نشودوبتوانیم حجم مصرف را پایین بیاوریم.
وی با بیان اینکه از وضعیت فضای سبز شهرجدید هشتگرد در حال حاضر رضایت ندارد؛ گفت:بااین حال میزان سرانه ی فضای سبز سرانه ای قابل قبولی است وموضوع استفاده از پساب فاضلاب شهری برای آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیردکه با دستور‌العمل جدید به دنبال استفاده از آب غیرشرب برای آبیاری فضای سبز هستیم.
شهردار شهر جدید هشتگرد با اشاره به کارگیری بخش خصوصی درمدیریت شهری گفت: 3سالن ورزشی در شهر جدید هشتگرد دردست اقدام است که طی ماه های آتی به بهریرداری میرسد.
وی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از فازهای ساخته شده مسکن مهر به شهرداری تحویل داده نشده است و لی مسائل مربوط به خدمات شهری طبق وظیفه مدیریت شهری خدمات مربوط به مدیریت پسماند،رفت وروب و نظافت شهری؛ رفت و روب وتوسط شهرداری انجام می‌شود.
وی افزود:استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در شهر جدیدهشتگرد گفت: برنامه‌هایی در دست اقدام است به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود از سیستم حمل‌ونقل مناسب با درآمدهمه اقشار جامعه استفاده شود که باید اعلام کنم که این موضع نیز بدون کمک سایر دستگاه‌ها ممکن نیست.
بزرگ‌زاده با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری برای جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف اظهار داشت:جذب سرمایه گذار در شهر جدید هشتگرد محدودیتی ندارد و ظرفیت‌های شهر را برای سرمایه گذاری آماده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار