فرمانده پلیس راه مراغه :

تصادف در محور مراغه - هشترود یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری پانا:فرمانده پلیس راه مراغه گفت: برخورد خودروپیکان وانت با پراید در محور مراغه -هشترود یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

کد مطلب: ۳۹۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سرهنگ سلیمان خلیل نژاد ،اظهارداشت:شب گذشته بر اثر تصادف یک دستگاه خودرو سواری با پیکان وانت در محور مراغه - هشترود یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.

وی با اشاره به این که این حادثه ساعت 10:30 دقیقه در محور مراغه - هشترود اتفاق افتاده است، گفت: طی تماس تلفنی مردمی و اعلام برخورد یک دستگاه پیکان وانت باخودرو سواری پراید به پلیس راه مراغه اعلام شد که بلافاصله نیروهای پلیس راه جهت برسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به علت حادثه تصریح کرد: بر اساس بررسی و اعلام کارشناسان پلیس راه مراغه - هشترود علت حادثه عدم توانایی راننده پیکان وانت در کنترل خودرو اعلام شده است.

فرمانده پلیس راه مراغه از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی در زمان رانندگی با سرعت‌های مشخص شده در این محور تردد کنند.

لازم به توضیح است، محور مراغه - هشترود یکی از پر تردد ترین محورهای استان آذربایجان شرقی بوده که سالانه افراد زیادی بر اثر بروز حادثه در این محور جان خود را از دست می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار