مدیر کل آموزش و پرورش در آیین بدرقه دختران ورزشکار:

یاد خدا در کنار تلاش رمز موفقیت است

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در آیین بدرقه کاروان ورزشی دختران دوره متوسطه ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران گفت: قبل از قهرمانی، باید پهلوان بود، ایثار، فدارکاری و از خودگذشتگی از ویژگی های بارز پهلوانی است.

کد مطلب: ۳۸۴۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سلیمان محبی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در این دوره از رقابت ها در رشته های تیمی حضور دارد، افزود: موفقیت در کارهای تیمی به انسجام و همدلی نیاز دارد، هماهنگی و کار تیمی را فراموش نکنید، با اعتماد به نفس و تکیه بر داشته هایتان، تلاش کنید تا اشتباه های گذشته را کاهش دهید.
محبی خاطر نشان کرد: از دیر باز مردم استان کرمانشاه به پهلوانی و جوانمردی معروف بوده اند بنابراین اولین خواسته من از شما توجه به ویژگی ها و فضایل اخلاقی و انسانی است، امیدوارم معرف های خوبی برای استان کرمانشاه باشید و یاد خدا همراه با تلاش و پیگیری رمز موفقیت است، دعای ما در درجه اول این است که به سلامت برگردید و دوست داریم موفق باشید و نام استان کرمانشاه را در کشور مطرح کنید.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: با تمامی مشکل ها و کمبودها سعی کردیم ساز و برگ های لازم را برای شما فراهم کنیم و این در حالی است که در سال 92 هیچ تیمی از استان کرمانشاه به مسابقه های کشوری اعزام نشده بود و ما توانستیم در دو سال اخیر با توجه به موفقیت تیم های ورزشی در این دوره از مسابقه ها حضوری فعال داشته باشیم.
دانش آموزان دختر کرمانشاهی در رشته های هندبال، والیبال، فوتسال و بدمینتون در سی و دومین دوره مسابقه های دانش آموزان دختر دوره اول و دوم متوسطه کشور در تبریز حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار