مدیر کل اوقاف استان سمنان:

بقاع متبرکه میقات الرضا (ع) سمنان برنامه های فرهنگی مناسب اجرا کنند

خبرگزاری پانا: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با توجه به طرح ملی میقات الرضا (ع) آن دسته از امامزادگان و بقاع متبرکه ای که در این طرح هستند، برنامه های فرهنگی رضوی را اجرا کنند.

کد مطلب: ۳۸۲۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی با اعلام این خبر افزود: طرح ملی میقات الرضا (ع) در راستای آگاهی بیشتر و بهتر زائرین از زیارت ثامن الحجج (ع) است.

وی افزود: آن دسته از امامزادگان و بقاع متبرکه ای که دراستان سمنان در طرح ملی میقات الرضا (ع) وجود دارند، برنامه های فرهنگی و اجتماعی متناسب با این طرح اجرا کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به این طرح برخی امکانات رفاهی نیز برای زائرین دیده شده است تا زائرین از این امکانات رفاهی بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: طرح های جامع عمرانی، فرهنگی و مدیریتی امامزادگان و بقاع متبرکه در مسیر مشهد مقدس آماده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی بیان کرد: آنچه که در طرح ملی میقات الرضا (ع) مهم است مبحث اطلاع رسانی و ارائه خدمات فرهنگی به زائرین است که در این راستا باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: هیئت امنا و خادمین این بقاع متبرکه بستر های لازم برای این دسته از اقدامات را انجام دهند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در پایان تصریح کرد: طرح میقات الرضا (ع) طرح بسیار خوبی برای رونق گردشگری مذهبی است تا زائرین حرم رضوی از اماکن مذهبی استان دیدن کنند و با جاذبه‌های گردشگری و مذهبی استان سمنان آشنا شوند .

لازم به ذکر است همایش ملی میقات الرضا(ع )در دوم بهمن ماه سال گذشته با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و وزیر کشور در سمنان برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار