کاهش مصرف سوخت با جایگزینی خودروهای هیبریدی به جای بنزینی

خبرگزاری پانا: رییس كمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأكید بر مزایای خودروهای هیبریدی در مقایسه با خودروهای موجود گفت: ورود این خودروها به معابر شهری موجب كاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا خواهد شد.

کد مطلب: ۳۸۲۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد دنیامالی، ضمن بیان این مطلب گفت: در صورتی كه در ساخت خودروهای هیبریدی رویكرد داخلی داشته باشیم و قیمت این خودروها به میزانی تعیین شود که مردم توان خرید آن ها را داشته باشند، قطعاً این خودروها می‌توانند جایگزین بسیار مناسبی برای خودروهای بنزینی باشند.

وی با اشاره به این كه با حذف سود بازرگانی، قیمت تمام شده خودروهای هیبریدی وارداتی به حداقل میزان ممكن رسیده، اظهار كرد: این خودروها باید از لحاظ فنی و خدمات پس از فروش مورد توجه قرار گیرند و تحلیل مناسبی برای ورود آن‌ها به بازار ایران وجود داشته باشد.

رییس كمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأكید بر این که خودروهای هیبریدی به هر میزان که بتوانند جایگزین خودروهای بنزینی شوند، بسیار مناسب است، خاطرنشان كرد: البته ضروری است قبل از ورود انبوه، نمونه‌هایی از این خودروها به صورت آزمایشی مورد پایش قرار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار