فعالیت 1900 انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان بوشهر

خبرگزاری پانا : مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: انجمن اولیا و مربیان در 1900 مدرسه استان بوشهر فعال است .

کد مطلب: ۳۸۰۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، ناصر کرمی در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان بوشهرگفت : آموزش‌وپرورش وظیفه خطیر تعلیم و تربیت نسل جوان و آینده‌سازان کشور را بر عهده دارد که در این مسیر خانواده‌ها نقش بسزایی دارند و باید در انجام امور فرهنگی، پرورشی، تربیتی و آموزشی مشارکت داشته باشند.

وی افزود: یکی از مؤثرترین روش‌ها برای جذب و جلب مشارکت والدین و مربیان مدارس، توسعه انجمن‏های اولیاء و مربیان در سطح تمامی آموزشگاه‌های کشور است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر تصریح کرد: تشکیل انجمن‏‌های اولیاء و مربیان در مدارس اقدامی است که مدیران محترم مدارس بدان مبادرت می‏ورزند و در این صورت است که می‏توانیم توسعه کیفی جلوه‌‏های مشارکت مردم را در قالب طرح‌هایی چون استفاده از تخصص‌ها و مهارت ‎ های اولیاء، با تشکیل کمیته‌‏های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و خدماتی امکان‏پذیر کنیم.
وی در پایان با اشاره به وجود انجمن اولیا و مربیان در 1900 مدرسه استان بوشهر ، تأکید کرد: انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس باید به‌ صورت عمل‌گرا و فعال، نقش سازنده خود را ایفا کنند.
رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش استان بوشهر نیز گفت: 300 طرح در جشنواره تجارب برتر امسال شرکت و 25 طرح برتر پس از بررسی و داوری برگزیده شدند.
بهرام مغدانی در پایان تصریح کرد: تقویت و توسعه مراکز مشاوره خانواده در دستور است و به‌زودی دو مرکز در شهرهای دیلم و بندر ریگ افتتاح می‌شود.
گفتنی است در پایان از شرکت‌کننده برگزیده در جشنواره تجارب برتر انجمن اولیا و مربیان تجلیل شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار