تاکید بر ضرورت تسهیل فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافر استان

خبرگزاری پانا:مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی بر ضرورت تسهیل فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافر با رفع مشکلات و چالش های موجود تاکید کرد.

کد مطلب: ۳۸۰۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی"عبدالحسین علی اکبری"بر ضرورت تسهیل فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافر با رفع مشکلات و چالش های موجود تاکید کرد.


عبدالحسین علی اکبری در جلسه هم اندیشی که با شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافر آذربایجان غربی افزود: حل مسایلی که خدمات رسانی در این بخش را با مشکل روبرو کرده بسیار ضروری است اما در این ارتباط باید فعالان بخش از هرنوع فعالیتی که امکان تشدید محدودیت ها در اثر بی اعتمادی را موجب می شود، خودداری کنند.


وی محدودیت در ارائه سرویس به مسافران برون مرزی را یکی از مهمترین چالش های پیش روی این عرصه عنوان کرد و گفت: این امر امکان برنامه ریزی برای جذب مسافر و حق انتخاب برای مسافران را از بین برده است و امیدواریم مسئولان درخواست بازنگری درخصوص رفع این محدودیت را بپذیرند.


مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی اضافه کرد: این محدودیت ها بدلیل عملکرد نامناسب برخی رانندگان یا شرکت ها اعمال شده که امکان دفاع را از ما گرفته است و باید با برخورد صریح و قاطع با متخلفان مانع از ادامه این روند شویم.


علی اکبری خواستار تشکیل انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافر استان شد و تصریح کرد: برای تعدیل سازی قیمت سوخت نیز باید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به طرح مسئله در کمیته مربوطه اقدام و نظر موافق اعضا جلب شود.


وی یادآور شد: مکاتبات لازم برای تجمیع ایستگاه های بازرسی و رفع مشکلات نرم افزاری مربوط به سایت انجام خواهد شد تا روند فعالیت در این عرصه تسهیل شود.


در ادامه این جلسه شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافر آذربایجان غربی نیز مشکلات خود را مطرح و درخصوص نحوه رفع آن ها هم اندیشی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار