آموزش عروسک سازی به مربیان کانون و خانه های فرهنگ

خبرگزاری پانا: بیش از 300 مربی کانون و خانه های فرهنگ تهران در 11 کارگاه ، با ساخت عروسک های بومی، اصول اولیه طراحی اسباب بازی و بازی های اقوام ایرانی آشنا می شوند.

کد مطلب: ۳۷۹۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، همزمان با اولین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب بازی کشور، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب تهران میزبان مربیان مراکز فرهنگی و خانه های فرهنگ پایتخت است تا در 11 کارگاه چهارساعته، اصول و مقدمات ساخت عروسک های بومی و اسباب بازی های ساده را به آنان آموزش دهد.

در اولین روز این جشنواره در 12 مرداد، امیر سهرابی مسوول این کارگاه ها، در نوبت صبح و عصر، ساخت عروسک های بومی همچون نخودی، ویژویژک و قارقارک را به 150 مربی آموزش می دهد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، سهرابی در روزهای دیگر جشنواره نیز مباحثی چون آموزش ساخت اسباب بازی، انتخاب و خرید وسایل سرگرمی و ... را در کارگاه های خود تدریس می کند.

اولین جشنواره و نمایشگاه اسباب بازی با حضور 80 تولیدکننده داخلی و 30 طراح ایده های تازه در زمینه سرگرمی و بازی، از 12 تا 16 مرداد با بخش های متنوع هم چون سمینار یک روزه، رونمایی از کتاب دانش نامه اسباب بازی های تهران، نمایشگاه عروسک های بومی آیینی اقوام ایرانی و ... در تهران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار