با معاونین پرورشی ۹۴

معاون پرورشی لرستان:توانمندسازی نیروهای حوزه فرهنگی و پرورشی ضروری است

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی استان لرستان در گردهمایی معاونین پرورشی سراسر کشور در اردوگاه باهنر گفت:در توانمندسازی نیروهای حوزه فرهنگی و پرورشی نیاز است که مربیان پرورشی قدیمی به روز شده و به نوعی آسیب های اجتماعی را بررسی کنند.

کد مطلب: ۳۷۵۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محسن یوسف وند گفت: توانمندسازی نیروهای حوزه فرهنگی و پرورشی از ضروریات است که باید حتما با نکاتی که در این جلسات گفته می شود این بحث بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد. ما نیازمند این هستیم که مربیان پرورشی قدیمی به روز شوند و به نوعی آسیب های اجتماعی را بررسی کرده و در جریان آنها باشند.

وی افزود: باید اطلاعات مربیان پرورشی نسبت به این آسیب ها بالا باشد تا بتوانند راه کارهای مقابله با آن را ارائه دهند. مسئله دیگر که امروز بسیار مورد توجه است شبکه های اجتماعی است که باید از ظرفیت ها و توانایی های این شبکه های اجتماعی استفاده شود.


معاون پرورشی و فرهنگی استان لرستان گفت: پیشنهادی که در خصوص اجلاس معاونین پرورشی شهرستان ها مطرح شد خوب است و کمک می کند خیلی از سیاست ها و نقطه نظرات بتواند بی واسطه در اختیار معاونین پرورشی قرار بگیرد.


وی ادامه داد: اغلب مدارس استان های عشایری و روستایی معاون پرورشی ندارند در حالی که توجه به مسائل تربیتی برای این قشر خیلی مهم است.در این مدارس به مسائل پرورشی و تربیتی توجهی نمی شود.


یوسف وند ادامه داد: در جلساتی که مدیران کل حضور دارند گاهی آماری که اعلام می شود مورد نقد است و خیلی آمار و اطلاعات درست و دقیق ارائه نمی شود.


معاون پرورشی و فرهنگی استان لرستان گفت:بیان آمار و ارقام فعالیت استانها و مقایسه آنها با یکدیگر برای ایجاد انگیزه و تشویق است و تنها برای اینکه ایجاد رقابت بیشتر شده و نتیجه مثبتی را شاهد باشیم این کار انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار