معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: تمامی نیروهای که رسته خدمتی آنها پرورشی است باید به حوزه پرورشی برگردند

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جلسه توجیهی سازماندهی نیروی انسانی حوزه پرورشی در سال تحصیلی 99-98 خبر داد، تمامی نیروهای که رسته خدمتی آنها پرورشی است و در جاهای دیگر مشغول به خدمت هستند باید به حوزه پرورشی برگردند.

کد مطلب: ۹۱۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: تمامی نیروهای که رسته خدمتی آنها پرورشی است باید به حوزه پرورشی برگردند

سید بهاء الدین ملک حسینی در این جلسه که با حضور معاونین پرورشی شهرستان ها و مناطق استان و رییس سازمان دانش آموزی در دفتر معاونت پشتیبانی اداره کل برگزار شد، گفت: معاونین پرورشی به این نیروها کتبا اعلام کنند در صورت عدم برگشت حقوق و مزایا آنها قطع می شود.

او با بیان اینکه در آموزش و پرورش مشکلاتی در زمینه مالی وجود دارد افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما باید به گونه ای رفتار کنیم که با وجود همه مشکلات شخصیت و جایگاه معلم حفظ شود.

ملک حسینی در ادامه جلسه و بحث مربوط به سازمان دانش آموزی گفت: معاونین پرورشی به عنوان مسؤلین سازمان دانش آموزی نظارت کنند که بوفه های مدارس مجوز فعالیت بگیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بوفه مدرسه بدون مجوز حق راه اندازی ندارد و باید تعطیل شود.

او افزود: متولیان بوفه مدارس زمانی که می خواهند مجوز بگیرند باید حق نظارت را به سازمان دانش آموزی پرداخت کنند.طبق بخشنامه مدیر مدرسه مسؤل و جوابگوی تمامی مسائل مدرسه از جمله بوفه یا پایگاه تغذیه سالم است.

ملک حسینی با اشاره به اینکه امور مربوط به سرویس مدارس قبلا بر عهده انجمن اولیاء و مربیان بود گفت: از سال تحصیلی جدید کلیه امور مربوط به سرویس مدارس از جمله بستن قراردادها با شرکت های حمل ونقل، نظارت و امور فرهنگی سرویس مدارس به عهده سازمان دانش آموزی و انجمن اولیاء و مربیان یکی از اعضای کارگروه سرویس مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار