افتتاح پروژه ۳۴ واحدی مسکن مدد جویان بهزیستی حاجی آباد

خبرگزاری پانا: پروژه ۳۴ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی حاجی آباد با حضور مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان،فرماندار ، امام جمعه و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۳۷۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، مرادی مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در مراسم افتتاحیه این پروژه گفت:پروژه ای که امروز شاهد افتتاح ان هستیم یک پروژه ۳۴ واحدی مسکن مدد جویان حاجی آباد است که با کمک بلا عوض یک میلیاردو صد شصت میلیون ریال از طرف بهزیستی کشور به این شهرستان اختصاص گرفت همان طور که میدانید بحث مسکن بحثی بود که ما سنوات گذشته آن را دنبال می کردیم.

وی در ادامه افزود: برای سال ۹۴ ما پروژه ای را که دنبال داریم بحث توانمند سازی مدد جویان که اولین دغدغه ما است در کشور ، استان ، شهرستان است و ما تفاهم نامه هایی بر اساس مسکن مددجویان با کمک چندین دستگاه مسکن شهر سازی و بنیاد مسکن و خیرین با کمک های بلاعوض امضاء کردیم و پروژه مسکن برای روستا و شهر را هم در دستور کار خود قرار داریم.

مرادی خاطر نشان کرد: در بحث اشتغال مددجویان برای شهرستان حاجی آباد هم وام های خود اشتغالی در نظر گرفتیم.

وی عملکرد شهرستان حاجی آباد در بحث مسکن مددجویان از سال گذشته تا کنون را ۱۵۰ واحد عنوان کرد و افزود: ما از سال ۹۳ تا کنون ۱۵۰ واحد مسکن به مددجویان شهرستان حاجی آباد واگذار کرده ایم.

مرادی بیان داشت: شهرستان حاجی آباد ۵۸۷ مددجو دارد که ۳۶۰ نفر از آنها مربوط به حوزه توان بخشی هستند و ما بقی مربوط به بخش امور اجتماعی می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار