مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام،

نقش کانون‌های مساجد در توسعه فعالیت‌های قرآنی ستودنی است

خبرگزاری پانا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: قرآن کریم گنجینه عظیم معنوی در راستای هدایت بشریت و کتاب سعادت انسان و کمال است.

کد مطلب: ۳۷۲۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری آموزی پانا؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در جریان بازدید از جلسات خانگی قرآن کریم در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان دره شهر، اظهار کرد: قرآن کریم برای همه زمان‌ها و لحظات دارای معارف و مضامین بلند است.

وی، بابیان اینکه نوجوانان و جوانان باید با بهره‌گیری از معارف ناب قرآن کریم در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی کوشا باشند، افزود: قرآن کریم کتاب هدایت و زندگی بشریت است که هر کس که از معارف آن بهره‌مند شود و در زندگی خود به کار گیرد راه سعادت و کمال را طی می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت‌های خوب کانون‌های مساجد در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی، ابراز کرد: برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم و محافل انس با قرآن در سطح مساجد و دوره‌های آموزشی نقش مهمی در ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی خواهد داشت.

محمدنیاکان، بابیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری در روستاهای این استان درواقع نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی را ایفا می‌کنند، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی در روستاها از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد توان از این فعالیت‌ها حمایت خواهد کرد.

وی، بابیان اینکه نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن کریم، ستودنی است،خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرآنی در سطح مساجد موجب جذب جوانان به این پایگاه‌های مهم فرهنگی می‌شود که زمینه مساعدی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان فراهم می‌کند.

گفتنی است، در این سفر، از فعالیت‌های قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری روستای عباس‌آباد، روستای اسلام‌آباد و کانون‌های شهری سطح شهرستان دره شهر بازدید شد.

همچنین با برگزاری مسابقه قرآنی و فرهنگی به بیش از 20 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری روستاهای عباس‌آباد و اسلام‌آباد شهرستان دره شهر، هدایایی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار