پایان هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

تثبیت صدرنشینی استقلال با پیروزی مقابل سایپا/تراكتور و آلومینیوم هم پیروز شدند

خبرگزاری پانا: در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال با پیروزی یك بر صفر برابر سایپا صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

کد مطلب: ۳۷۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این دیدار که در حضور یک هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود دو تیم در نیمه نخست به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند. علی حمودی یک دقیقه بعد از ورود به میدان از جناح راست نفوذ کرد و سانتر دقیق او را فرزاد حاتمی در دقیقه 54 با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی در نیمه نخست شاهد بازی کم تحرک سرد و بی برنامه دو تیم بودند به طوری که موقعیت ایده آل گلزنی بر روی دروازه های دو تیم ایجاد نشد.

در ابتدای بازی آبی پوشان استقلال با کنترل میانه میدان حملاتی را برروی دروازه رحمان احمدی سنگربان سایپا طراحی کردند اما جی لوید ساموئل، فرزاد حاتمی و ایمان موسوی نتوانستند از فرصت های خود به خوبی استفاده کنند.

در نیمه نخست شاگردان مجتبی تقوی سرمربی تیم سایپا با تجمع در یک سوم خط میانی سعی داشتند اجازه خودنمایی را به هافبک حریف نداده و در ضد حملات به سمت دروازه سید مهدی رحمتی سنگربان تیم استقلال نزدیک شوند اما درحرکات تهاجمی ناموفق عمل کردند تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم شاگردان تقوی نتواستند از حملات خود نتیجه بگیرند و بازی با همون نتیجه یك بر صفر به سود استقلال كه بازی در نیمه دوم را هجومی آغاز كرده بود پایان یافت.

آبی پوشان با این تک گل 37 امتیازی شدند و اختلاف خود را با تیم دوم جدول نفت تهران به 4 امتیاز رساندند.سایپا نیز 27 امتیازی در رده هشتم باقی ماند.

احمد صالحی داور مسابقه بود که به ساموئل و فرزاد حاتمی از استقلال و حامد شیری از سایپا کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، جواد نکونام، مجتبی جباری، جی لوید ساموئل( 46 عباس محمدرضایی)، آرش برهانی( ۹۰+۲ میثم بائو)، فرزاد حاتمی و ایمان موسوی( 52 علی حمودی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب سایپا: رحمان احمدی، محسن ارزانی، مجید ایوبی، حامد شیری، ابراهیم‌ صادقی، کاظم برجلو، سیداسحاق سبحانی، روزبه شاه علی دوست( از دقیقه 61 میلاد غریبی)، جونیور تورتا( از دقیقه 79 کاوه رضایی)، سجاد شهباز‌زاده و سعید دقیقی

سرمربی: مجتبی تقوی

تراکتورسازی و آلومینیوم پیروز شدند/ نفت و مس تقسیم امتیاز کردند

همچنین در دیگر بازی های عصر امروز، آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی برنده از دیدارهای خود بیرون رفتند. نفت تهران و مس کرمان موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند.

داماش در گیلان پذیرای آلومینیوم هرمزگان بود و در پایان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد. این بازی سه گل داشت که سهم مهمان بیشتر از میزبان بود. مهدی محمدزاده در دقیقه 8 نخستین گل بازی را برای تیم جنوبی به ثمر رساند. 5 دقیقه بعد بوبک کبه بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با همین دو گل به پایان برسد. رسول پیرزاده در دقیقه 59 بار دیگر دروازه داماش را باز کرد. به این ترتیب شاگردان اکبر میثاقیان توانستند در خانه داماش گیلان این تیم را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشته و 20 امتیازی شوند.

تراکتورسازی دیگر تیم پیروز رقابت‌های عصر دوشنبه بود. این تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان پیکان بود و در پایان مهمانش را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت. فلاویو لوپز در دقیقه 8 تک گل سه امتیازی تراکتورسازی را به ثمر رساند. تراکتورسازی با این پیروزی 32 امتیازی شد و خود را به رده سوم جدول رساند.

نفت تهران و مس کرمان در پایان 90 دقیقه تلاش، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند و امتیازهای بازی را میان خود تقسیم کردند. نفت با این تساوی 26 امتیازی شد. مس کرمان هم با 28 امتیاز منتظر برگزاری آخرین دیدار هفته میان استقلال و سایپا شد تا جایگاه واقعی خود را در جدول بداند.

نتایج بازی های روز گذشته نیز به شرح ذیل رقم خورد:

فجر سپاسی صفر.............پرسپولیس 2

سپاهان صفر.....................فولادخوزستان یک

نفت آبادان یک....................ملوان انزلی یک

صبای قم صفر....................ذوب آهن صفر

گهر دورود 2........................راه آهن یک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار