محمد رضا فروتن بار دیگر همبازی هدیه تهرانی شد

خبرگزاری پانا: محمد رضا فروتن و هدیه تهرانی كه این روزها در فیلم ˝ عادت نمى كنیم ˝ ساخته ابراهیم ابراهیمیان مشغول بازى هستند به تارگى قرارداد بازى در فیلم ˝ بیست و سه روز ˝ به كارگردانى مهدى گلستانه را امضا كردند.

کد مطلب: ۳۶۸۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ این دو بازیگر كه این روزها در فیلم " عادت نمى كنیم " ساخته ابراهیم ابراهیمیان مشغول بازى هستند به تارگى قرارداد بازى در فیلم " بیست و سه روز " به كارگردانى مهدى گلستانه را امضا كردند. این فیلم سومین همكارى مشترك تهرانى و فروتن بعد از فیلم هاى " قرمز " و " عادت نمى كنیم " است.

فیلم "بیست و سه روز" سال قبل در مقطعى وارد پیش تولید شد و حتى چند بازیگر آن هم انتخاب شدند اما در نهایت تولید آن به تعویق افتاد. "بیست و سه روز" چند بازیگر دیگر هم دارد كه به زودى انتخاب مى شوند.

فیلم داستان مردى به نام خسرو است كه بیست و سه روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده بوده است. او با دنیایى از ابهامات فكرى كه تمام این مدت همراه او بوده وارد خانه اش در تهران مى شود اما تمام ذهنیت هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست تا اینكه. . .

پیش از این حضور هانیه توسلى، شقایق فراهانى و الهام حمیدى در فیلم قطعى شده بود.

فیلم "بیست و سه روز" سومین ساخته مهدى گلستانه بعد از فیلم هاى "دردسر بزرگ" و "نازنین" است كه اواسط تابستان مقابل دوربین مى رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار