رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان:

مزاحمت تلفنی از طریق اینترنت

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری عامل ایجاد مزاحم تلفنی خبر داد و گفت: این متهم برای ایجاد مزاحمت تلفنی، شماره تلفن شاكی را با آگهی فروش خودرو ،در فضای اینترنت قرار داده بود.

کد مطلب: ۳۶۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرگرد " جواد شعبانپور" اظهار داشت: فضای اینترنت و سایبر محیطی را فراهم كرده كه عده ای با سوء استفاده از این فضا ،نسبت به ایجاد مزاحمت و كلاهبرداری اقدام می كنند.

وی خاطر نشان كرد: در پی وصول شکوائیه ای با موضوع "مزاحمت تلفنی "از طریق فضای اینترنت ، موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

شعبانپور افزود: شاكی در اظهارت خود گفت به تازگی متوجه شدم شخص یا اشخاصی ناشناس. در سایت ها شماره تلفن من را بعنوان فروشنده یكدستگاه اتومبیل قرار داده و موجبات مزاحمت و مشكلات عدیده ای را برای خودم و خانواده ام بوجود آورده اند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با تحقیقات صورت گرفته توسط كارشناسان ،مشخص شد این اقدام از طریق شخصی به نام " م- م " ساکن زنجان صورت گرفته است.

وی تاكید كرد: پس ازجمع آوری مدارك و مستندات و ادله های لازم ، متهم شناسایی، دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان كرد: در ادامه تحقیقات و بازجوئی های صورت گرفته این متهم اظهار داشت اكانت اینترنتی خود را در اختیار شخصی به نام " ع - الف " قرار داده بودم كه با هماهنگی مرجع قضائی نامبرده نیز دستگیر و دربازجویی های صورت گرفته پس از مواجهه شدن با مستندات ومدارک به بزه ارتکابی اعتراف كرد.

وی با اشاره به اینكه در این خصوص پرونده تشكیل و اقدامات قانونی در حال انجام است گفت: به مجرمان در فضای سایبر هشدار می هیم كه پلیس همو راه اعمال مجرمانه را در فضای اینترنت رصد و برخورد می كند .

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار