مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان از بیماران فرهنگی عیادت كرد

خبرگزاری پانا:همزمان با ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی و نزول قرآن ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از بیماران فرهنگی عیادت كرد .

کد مطلب: ۳۶۷۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان ، ماه ضیافت الهی و نزول قرآن ، قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با حضور در منزل یکی از بیماران فرهنگی استان در سنندج ، از وی عیادت و از خداوند منان برایشان صحت و تندرستی مسالت كرد .

در این دیدار که مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج ، مسئول بیمه معلم استان ، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان مدیر کل آموزش و پرورش کردستان را همراهی می کردند قربانی مدیر کل آموزش و پرورش با حضور در منزل یکی از بیماران فرهنگی ساکن سنندج از وی عیادت كرد.

قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این دیدار یکی از وظایف مسئولین آموزش و پرورش را رسیدگی به مسائل فرهنگیان ، به ویژه سرکشی و عیادت از بیماران فرهنگی و تلاش برای رفع مشکلات آنان عنوان كرد.

وی از آمادگی آموزش و پرورش استان برای ارائه خدمات و رسیدگی به مشکلات فرهنگیان بیمار ، از جمله اسکان آنان برای ادامه درمان در تهران خبر داد و گفت : تمام تلاش ما ارائه خدمات در حد توان و بضاعت برای کمک به همکاران است.

گفتنی است یکی از برنامه های آموزش و پرورش کردستان در ایام مبارک رمضان سرکشی و عیادت از فرهنگیان دارای مشکل و بیمار است که در حال انجام است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار