عیادت رییس مرکز سنجش وزارت و مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از بیماران فرهنگی

سنندج(پانا)-همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش از دو نفر از بیماران فرهنگی در سنندج عیادت کردند .

کد مطلب: ۹۵۵۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
عیادت رییس مرکز سنجش وزارت و مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از بیماران فرهنگی

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ،به همراه خسرو ساکی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت که به عنوان نماینده وزیر آموزش و پرورش در آیین نمادین و بازگشایی مدارس استان شرکت کرده بود، از دو نفر از بیماران فرهنگی سنندجی عیادت و در جریان مداوای و روند درمان آنان قرار گرفتند .

در این برنامه که مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج ، روسای ادارات حراست ، تعاون و امور رفاهی و روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نیز حضور داشتند، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان به همراه رییس مرکز سنجش وزارت ابتدا در منزل حبیب الله شریعتی از فرهنگیان پیشکسوت ناحیه دو سنندج حضور یافتند و ضمن عیادت و سرکشی از ایشان، از خداوند متعال برای این فرهنگی خدوم که سال های متمادی در عرصه تعلیم و تربیت زحمات زیادی کشیده است، صحت و سلامتی و شفای عاجل مسالت کردند .

هم چنین مسئولین آموزش و پرورش کردستان با حضور در بیمارستان توحید از دیگر همکار فرهنگی ناحیه یک سنندج به نام عطا عبدی عیادت و برای ایشان هم از آستان خداوند متعال صحت و سلامتی و شفای عاجل مسالت کردند .

به گفته عیسی رحیمی رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان در آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با این برنامه ، مدیران و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستانها و مناطق تابعه به عیادت بیماران فرهنگی رفتند و در اولین روز از ماه مهر از 25 نفر از بیماران فرهنگی عیادت و کمک هزینه درمان به آنان پرداخت شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار