رونمایى از پوستر جدید ˝ رستاخیز ˝ به كارگردانى احمدرضا درویش

ofv'chvd \hkh: بهزاد خورشیدی یکی از طراحان پوسترهای فیلم سینمایی ˝رستاخیز˝ درباره نقش پوستر در معرفی یک فیلم گفت: پوستر یک فیلم سینمایی حکم سند ماندگار را برای آن اثر دارد و به نوعی هویت و شناسنامه فیلم نیز به شمار می رود.

کد مطلب: ۳۶۶۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ بهزاد خورشیدی یکی از طراحان پوسترهای فیلم سینمایی "رستاخیز" درباره نقش پوستر در معرفی یک فیلم گفت: پوستر یک فیلم سینمایی حکم سند ماندگار را برای آن اثر دارد و به نوعی هویت و شناسنامه فیلم نیز به شمار می رود.

وی ادامه داد: در تعریف اولیه، پوستر یا همان اعلان از دو بخش تصویر و نوشته تشکیل می شود و در پوستر آثار سینمایی این تصویر است که نقش پر رنگ تری را ایفا می کند.

وی ادامه داد: جدای از مضمون حماسی و انسانی و موسیقی درخشان که انصافا یکی از فصل های مهم فیلم است، آنچه بیش از همه ایده اصلی ام برای طراحی پوستر بود، شعار شعرگونه "حسین، آنکه گفت نه..." بود؛ نبرد و رزمی برای شور و شوق، شوق رسیدن به خدا

فیلم "رستاخیز" به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش، تهیه‌کنندگی تقی علیقلی زاده و مدیریت تولید علی قائم‌مقامی ساخته شده است. فیلم در کنار حضور تعداد زیادی از بازیگران ایرانی از حضور 7 هنرپیشه خارجی نیز بهره برده است و از عید فطر در سینماهاى تهران و شهرستان ها اكران مى شود.

این فیلم سینمایی با دوبله عربی با نام "القربان" و نسخه انگلیسی آن با عنوان "حسین، آنکه گفت نه" عرضه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار