فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد/

شهرام محمودی، محمد موسوی و سعید معروف در جمع برترین های جهان

خبرگزاری پانا: در آستانه شروع دیدارهای دور برگشت لیگ جهانی والیبال برترین های دور رفت (پایان هفته سوم) در دسته اول مشخص شدند.

کد مطلب: ۳۶۱۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ در جدول امتیاز آورین ترین بازیکنان در پایان هفته سوم شهرام محمودی از ایران با 91 امتیاز در صدر قرار گرفت و بارتوژ کورک از لهستان با 89 امتیاز دوم است.
- در جدول بهترین اسپوکرها بارتوژ کورک از لهستان با 56.12 درصد موفقیت در رده نخست باقی ماند و میلاد عبادی پور از ایران با 51.16 درصد چهارم است.
- در رده بندی بهترین دفاع روی تور ، سید محمد موسوی عراقی با میانگین 0.89 در ست صدرنشین شد و سیمونه آنزانی از ایتالیا با 0.88 میانگین در ست دوم است.
- در جدول بهترین سرویس میکاه کریستینسن از آمریکا با میانگین0.80 در هر ست صدرنشین ماند و از ایران در میان 10 سرویس زن برتر نامی به چشم نمی خورد.
- در جدول بهترین پاسورها میکاه کریستینسن از آمریکا با میانگین 7.87 پاس موفق در هر ست در صدر است و میرسعید معروف از ایران با میانگین 7.82 پاس به رده دوم صعود کرد.
- در جدول بهترین دریافت ماتئو اندرسون از آمریکا با 72.84 درصد در صدر است و فرهاد قائمی از ایران با 43.96 درصد در رده نهم جای دارد.
- در جدول بهترین ساعد نیز پاول زاتورسکی از لهستان با 3.29 در هر ست در صدر قرار گرفت و میرسعید معروف با میانگین 2 در رده پنجم و فرهاد قائمی با میانگین 1.82 در رده ششم قرار دارند.در این جدول فرهاد ظریف از ایران با میانگین 1.71 رده هشتم جای دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار