واژگونی اتوبوس در محور شیراز – یزد ۱۵ مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری پانا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور شیراز – یزد و مصدوم شدن ۱۵ تن خبر داد.

کد مطلب: ۳۶۰۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید جواد میرحسینی با بیان اینکه این حادثه بامداد روز گذشته در محور شیراز - یزد اتقاق افتاد، اظهار داشت: اتوبوس اسکانیا که از شیراز به یزد در حرکت بوده در ۲۰ کیلومتری دهشیر تفت به علت خواب آلودگی و انحراف به چپ راننده دچار واژگونی شد.

وی تصریح کرد: در پی این حادثه امدادگران پست جاده ای هلال احمر ابرکوه و تفت به محل حادثه اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد یادآور شد: در این حادثه مصدومان اتوبوس توسط آمبولانس های هلال احمر و اورژانس تفت به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل شدند.

شهرستان تفت با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

آتش، ۲ هکتار از مراتع طزرجان را نابود کرد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد،گفت: حریقی که روز گذشته در مسیر برفخانه طزرجان شهرستان تفت آغاز شده بود با حضور به موقع نیروهای امدادی و نجاتگران پایگاه کوهستان تفت و کمک‌های مردمی مهار شد.

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی بیش از ۲ هکتار از مراتع که عموماً در مناطق شیب‌دار، کوهستانی و صعب العبور قرار داشت طعمه حریق شد که با تلاش ۴ ساعته نیروهای امدادی و نجاتگران پایگاه کوهستان تفت آتش مهار شد.

میرحسینی گفت: گرمای هوا و خشکی مراتع، شرایط مناسبی را برای ایجاد و گسترش سریع آتش به‌وجود آورده بود.

وی خاطرنشان کرد: مراتع آسیب دیده عمدتاً دارای گونه‌های درمنه، گون و چوبک و با پوشش حدود ۲۰ درصد گزارش شده است.

این مسئول در پایان افزود: در شرایط کنونی حتی یک ته سیگار هم می‌تواند به ایجاد حریق بزرگ در منطقه منجر شود، از این رو لازم است هوشیاری و مراقبت لازم در این خصوص به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار