برگزاری ورزش عصرگاهی در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری پانا: رئیس هیئت همگانی استان همدان، گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی و نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان ورزش عصرگاهی برای علاقمندان به ورزش راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۳۵۶۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، هادی سبزواری با بیان اینکه عموم مردم از ساعت شش تا هفت صبح به ورزش همگانی می پردازند، افزود: تمام ایستگاه های ۱۴ گانه برای آقایان و ۲۲ گانه برای بانوان و همچنین سازه های عمومی و سرپوشیده بدون دریافت هیچ وجهی برای ورزش عموم آماده هستند.
وی بیان کرد: عموم ورزشکاران همگانی در پارک پرواز، شهرک مدنی، شهرک فرهنگیان، میدان قائم، پارک صدف، پارک ارم شش تا هفت صبح ورزش صبحگاهی دارند.
سبزواری در ادامه اضافه کرد: همچنین به دنبال آن هستیم تا ورزش عصرگاهی را نیز راه اندازی کنیم و در نخستین اقدام با توجه به گرم شدن هوا و نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان ورزش عصرگاهی برای علاقمندان به ورزش شکل خواهد گرفت.
وی افزود: در نظر داریم بعد از ماه مبارک رمضان نیز ایستگاه ورزش عصرگاهی را در بلوار ارم همدان راه اندازی کنیم تا علاقمندان به ورزش بتوانیم به راحتی به ورزش همگانی بپردازند.
رئیس هیئت همگانی استان همدان با بیان اینکه ورزش‌های قهرمانی از پشتوانه خوبی برخوردار هستند، ابراز داشت: امروز افتخار می‌ کنیم که ورزش‌های همگانی نیز پشتوانه خوبی پیدا کرده اند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ تر‌ین برنامه‌ ها در سال جاری آموزش ورزش همگانی است، گفت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا دیگر دغدغه‌ ای برای گسترش ورزش همگانی در کشور نداشته باشیم.
سبزواری با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم توجه جدی به توسعه ورزش همگانی برای سلامت هر چه بیشتر آحاد جامعه تاکید دارند، ابراز داشت: رشد ورزش همگانی باید در اولویت و فعالیت های مسئولان قرار گیرد و مهم ‌ترین دغدغه مسئولان کشور باشد.
رئیس هیئت همگانی استان همدان با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توجه جدی به ورزش همگانی نشان از اهمیت این مسئله در حوره سلامت و نشاط جامعه دارد، اذعان داشت: خو‌شبختا‌نه دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان توجه جدی به ورزش همگانی دارد و توسعه این حوزه در اولویت وزارت ورزش و جوانان است.
وی با بیان این که تمامی اقشار مردم در هر سن مخاطب ورزش همگانی هستند، اظهار داشت: بحث ورزش همگانی کاملا متفاوت با ورزش قهرمانی است.
سبزواری با اشاره به اینکه شهرستان‌های استان، دارای ظرفیت‌های خوبی در عرصه ورزش همگانی هستند، افزود: تلاش و همدلی بیشتر کل مجموعه ورزش، زمینه پیشرفت و توسعه ورزش‌های همگانی را فراهم خواهد کرد.
رئیس هیئت همگانی استان همدان با اشاره به اهمیت ورزش همگانی بیان داشت: یکی از اساسی‌ ترین نیازهای هر شهر زنده و پویا، ورزش به شکل عمومی و همگانی و بسترسازی برای انجام این ورزش از اهمیت بالایی برخودار است چرا که ورزش همگانی، لازمه قهرمان پروری و پرداختن به ورزش قهرمانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار