تمدید مهلت ارسال آثار طرح ملی باب المراد در گیلان

خبرگزاری پانا : مسوول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین طرح ملی 'باب المراد' با هدف ترویج و تبیین سیره امام موسی کاظم (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۵۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم اظهار کرد: طرح ملی باب المراد به منظور آشنایی با هفتمین پیشوای شیعیان جهان و ترویج و تبیین سیره امام موسی کاظم (ع) همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم (ع) آغاز شد.

وی، با بیان اینکه دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان با حمایت ستاد عالی کانون های مساجد کشور میزبان این طرح ملی است، افزود: شناسایی ابعاد مختلف شخصیتی و فراگیر کردن فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای ترویج سبک زندگی امام موسی کاظم (ع) از دیگر اهداف اجرای این طرح ملی است.

به گفته حجت الاسلام پورابراهیم، سبک زندگی در سیره عملی امام موسی کاظم (ع) و آشنایی با سیره اخلاقی و سیاسی امام موسی کاظم (ع) و تاثیر آن در جامعه اسلامی از موضوع های این طرح ملی است که در شش بخش شعر، کتابخوانی، بازنویسی ادبی، تولید بروشور، وبلاگ نویسی و مسابقه پیامکی برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه طرح ملی باب المراد در دو بخش استانی و کشوری برگزار می شود، تصریح کرد: در بخش شعر، اشعار باید در قالب کلاسیک و نو با موضوع های مرتبط با امام موسی کاظم (ع)و یا امامزاده سیدجلال الدین اشرف (ع) از نوادگان امام موسی کاظم مدفون در استان گیلان باشد.

حجت الاسلام پورابراهیم از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این طرح ملی خبر داد و گفت: این طرح تا چهارم شهریور مصادف با ولادت امام رضا (ع) تمدید شده است.

وی، گفت: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.javananemasajed.ir و یا www.kanon-guilan.ir مراجعه کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار