وزیر جهادکشاورزی عنوان کرد؛

حمایت دولت از طرح های حفظ و پایداری منابع آب و خاک

خبرگزاری پانا: وزیر جهادکشاورزی گفت: دولت تدبیر و امید بیشترین توجه و حمایت را از طرح های حفظ، پایداری و بهره برداری بهینه از منابع آب و خاک کشور داشته و دارد.

کد مطلب: ۳۵۴۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از وزارت جهادکشاورزی، محمود حجتی در مراسم معارفه معاون جدید آب و خاک این وزارت، اظهار داشت: علیرغم محدودیت های منابع آب و خاک، متاسفانه در گذشته اقدامات اساسی در زمینه حفظ و پایداری این منابع صورت نگرفته است.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اهمیت اجرای طرح های آب و خاک کشور در دولت یازدهم، افزود: هم اکنون پنج طرح با پنج مجری به منظور بهره برداری مناسب از منابع آب و خاک کشور در حال اجراست.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و مهندسی قطعه بندی در بهره وری منابع آب و خاک کشور موثر است، گفت: تغییر رویکرد وزارت جهادکشاورزی به موضوع آب حوزه کشاورزی موجب گرایش کارشناسان و کشاورزان به مصرف بهینه آب شده است.

حجتی تصریح کرد: این تغییر رویکرد باید در سایر حوزه های مصرف آب کشور نیز تسری یابد.

وی اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی علاوه بر گسترش اجرای سامانه های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی، مجموعه ای از اقدامات و توصیه های فنی را برای مصرف بهینه آب کشاورزی و حفاظت از منابع خاک کشور در دستور کار دارد.

براساس این گزارش، در این مراسم از سوی وزیر جهادکشاورزی، علی مراد اکبری به عنوان معاون آب و خاک معرفی و از زحمات سیدرحیم سجادی معاون پیشین تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار