افتتاح شورای امر به معروف اصناف در همدان

خبرگزاری پانا: رئیس اتاق اصناف همدان، گفت: شورای امر به معروف اصناف در 49 اتحادیه در شهرستان همدان و 100 اتحادیه در سایر شهرستان‌های استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۳۵۲۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، حمیدرضا فرسایی ‌وحید در آیین افتتاح شورای امر به معروف و نهی از منکر اتاق اصناف همدان و اتحادیه‌های زیر پوشش اظهار کرد: این شورا در 49 اتحادیه همدان و 100 اتحادیه شهرستان‌های دیگر استان به طور همزمان افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه طرحی برای مشتر‌ی‌مداری در بازار همدان تدوین شده، افزود: با نامگذاری سال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری در این راه دلگرم‌تر شدیم.
رئیس اتاق اصناف همدان با تأکید بر اینکه بیش از 80 درصد نارضایتی مردم از نحوه برخورد اصناف است، تصریح کرد: این طرح با همکاری اساتید و دانشجویان دانشگاهی و کمیته پژوهشی اتاق پیگیری شده که به تحقق یکی از مهمترین معروفات کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح تا پایان سال جاری و رفع نواقص مربوطه به عنوان یک پیشنهاد به کشور ارائه خواهد شد.
فرسایی‌وحید خاطرنشان کرد: دعوت به خیر، فراخواندن فعالان حوزه اصناف از طریق تبلیغ و ارشاد، تذکر لسانی، دعوت به عمل صالح، رعایت آداب معاشرت اسلامی توسط کسبه، دعوت به رعایت بیشتر شئون و حدود اسلامی و شرعی توسط اصناف، تشویق به رعایت بهداشت در حوزه کسب و کار، الگوسازی و معرفی افراد نمونه از جمله اهداف تشکیل این شورا است.
وی گفت: ترکیب شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف عبارتند از نماینده ستاد احیای امر به معروف استان و شهرستان، رئیس اتاق اصناف هر شهرستان و یا نایب رئیس وی، نماینده صنعت، معدن و تجارت، مسئول بسیج اصناف در مرکز استان و یا نماینده او در سایر شهرستان‌ها، نماینده جراید به انتخاب خودشان، نماینده شهرداری‌ها و نماینده سازمان تبلیغات اسلامی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار