شهردار همدان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری همدان شد

همدان (پانا) - در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان و شهرداری همدان معرفی شدند که عباس صوفی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری معرفی شد.

کد مطلب: ۸۲۹۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شهردار همدان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری همدان شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تأکید بر اینکه هرکجا نظام جمهوری اسلامی اسلامی با قوت پای کار می‌آید، قطع به یقین اثرات دین‌مداری و ولایت‌مداری به وضوح دیده می‌شود، اظهار کرد: حضور طلایه‌داران معروف و ناهیان منکر در تعطیلات اخیر اثرگذار بود و روزهای بدون حاشیه سپری شد.

سردار مظاهر مجیدی افزود: با توجه به نزدیک بودن فصل تابستان و حضور گردشگران بسیار در همدان، نیاز است برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر با قوت بیشتری انجام شود.

وی اظهار کرد: دو هزار شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های دولتی تشکیل شده و بستری برای آموزش نیروهای مردمی فراهم است که در حال حاضر آموزش یک هزار و 200 نیروی مردمی در دستور کار قرار دارد.

مجیدی با اشاره به اینکه در شب‌های قدر اقداماتی برای ثبت‌نام آموزش عوامل مردمی علاقه‌مند به امر به معروف و نهی از منکر انجام شد، عنوان کرد: دغدغه متدینان این بود که به طور مثال در گنج‌نامه یا بلوار ارم حرکاتی نامتعارف انجام می‌شود که به همکاری آمران به معروف و ناهیان منکر حل شد.

وی در بخش دیگر سخنانش با تأکید بر اینکه ساماندهی دست‌فروشان وظیفه شورای تأمین شهرستان است، گفت: خواسته ستاد امر به معروف و نهی از منکر این است که اقلامی که مطابق با ظواهر اسلامی نیست جمع‌آوری شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان هم در این جلسه با بیان اینکه تیم ستاد صیانت از حریم حقوق شهروندی به عنوان یک تیم منسجم و کارآمد در استان مورد توجه و اعتماد دستگاه‌ها است، عنوان کرد: میز خدمت به مجموع وظایف این تیم اضافه شده که همه دستگاه‌ها باید در راستای استقرار میز خدمت و به‌کارگیری کارشناسان خبره در این قسمت اقدام کنند.

نادری‌فر در بخش دیگری از سخنانش به بازرسی‌های انجام شده از 25 اسفندماه تا 20 فروردین سال جاری اشاره کرد و گفت: یکصد نفر بازرس در قالب 11 گروه استانی و 9 گروه شهرستانی از مراکز رفاهی، خدماتی، بهداشتی، اقامتی در زمینه‌های عفاف و حجاب، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر بازرسی کردند.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها به طور محسوس و نامحسوس از مراکز خدماتی، بهداشتی، رفاهی شامل اورژانس‌ها، درمانگاه‌ها، میهمان‌پذیرها، پایگاه امداد و نجات، جایگاه سوخت، اتوبوسرانی و... انجام شد، عنوان کرد: نتیجه بازرسی‌ها این بود که رضایت‌مندی خوبی از ارائه خدمات نوروزی و مسافران و شهروندان وجود داشت.

مدیر تبلیغات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز به اهداف کمیته تبلیغات ستاد در قالب 40 برنامه از قبیل سخنرانی، همایش پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها، مدارس آموزش و پرورش و مساجد اشاره کرد.

سعید نظری گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر زیرشاخه‌های سبک زندگی ایران اسلامی، فضای مجازی، اشتغال، ازدواج و... کلاس‌هایی برگزار شده است.

همچنین در این جلسه رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان و شهرداری همدان معرفی شدند که عباس صوفی به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرداری معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار