صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سپاه همدان در سالروز فتح خرمشهر

خبرگزاری پانا: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پاسدار صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همدان با حضور ‌جانشین فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) ‌برگزار شد.

کد مطلب: ۳۵۲۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح امروز با حضور جانشین فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع)، استاندار همدان، فرمانده سپاه همدان، دادستان همدان، فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه وغیره در سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در این مراسم ضمن تبریک روز مقاومت ایثار و پیروزی اظهار داشت: وجود همدلی و هم‌زبانی بین دولت و مردم استان همدان از مشخصه‌های بارز در این استان است.
سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: طبق تحلیل و بررسی‌های مختلف که در همدان انجام گرفته است این استان از بسترهای خوبی برخوردار است تا با بهره‌گیری از آن به‌عنوان استان برتر و الگویی برای 31 استان در کشور باشد.
وی تصریح کرد: باید بیانات مقام معظم رهبری را در مورد شعار امسال و همچنین در عرصه‌های مختلف در استان به بهترین شیوه جاری و ساری کنیم.
در ادامه این مراسم جانشین فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به تحلیلی از عملیات‌ الی‌بیت‌المقدس پرداخت.
در این مراسم ایثارگر نمونه علی محمد نظری از آموزشگاه قدس سپاه همدان، ایثارگر نمونه سپاه انصارالحسین(ع) میرزا محمد سلگی، ایثارگر نمونه نیروی انتظامی عبداله شریفی اسکندر، ایثارگر نمونه پایگاه شکاری شهید نوژه محمد جواد پولکی، موسوی از پدافند مستقر در همدان، منصورعلی مشیری از تیپ مستقل زرهی شهید قهرمان و قباد الماسی از تیپ 32 انصارالحسین(ع) تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار