۲۶ آبان ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم

قم (پانا)- صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم بیست و ششم آبان ماه در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۰۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم

سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب قم صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته بسیج در سالن جلسات شهید آیت‌الله سعیدی برگزار شد ضمن تقدیر از رسانه ها برای همراهی 40 ساله آنان در جهت رشد و شکوافایی کشور بیان کرد: امروز بسیج در همه عرصه ها زندگی مردم وارد شده و به کمک محرومان و مستضعفان بدون حد و مرز جغرافیایی می پردازد.

شاهچراغی از تشکیل بسیج به عنوان اتفاقی بزرگ پس از انقلاب یاد کرد و خاطر نشان کرد: هر چه از عمر بسیج می گذرد نقش و اثر گذاری آن بیشتر می شود که نمونه آن را در بخش های دفاعی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و ... می بینیم.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) ایام هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای بازنگری و مرور نقش بسیج و کارکرد آن در جامعه دانست و افزود: امروز با توجه به شرایط کشور مهم‌ترین عرصه‌ای که بسیج می‌تواند نقش آفرینی کند عرصه خدمت رسانی است.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج در قم از 26 آبان همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) شروع و تا پنجم آذر ماه ادامه خواهد یافت.

سردار شاهچراغی در تشریح برنامه های بسیج گفت: امسال بیش از 40 عنوان در قالب 380 برنامه به مناسبت هفته بسیج تعریف شده است.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب با اشاره به برگزاری یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم تأکید کرد: در دومین روز از برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان قم قم نیز بر مزار شهدای دفاع مقدس گرد هم می آییم و مزار آنها را عطرافشانی خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به اعزام بیش از 5 هزار دانش آموز برای برنامه راهیان نور از آغاز این برنامه از 28 آبان و اعزام اولین گروه دانش آموزی دختر به مناطق عملیاتی خبر داد و به سایر برنامه های هفته بسیج از جمله شب شعر خاطره، راهیان نور دانش‌آموزی، مسابقات ورزشی بسیج، دیدار با علما و مراجع تقلید، ارائه خدمات پزشکی رایگان و... نیز اشاره کرده و آنها را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار