فرماندار خرم آباد بر لزوم همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان در راستای هوشمندسازی مدارس تاکید کرد

خبرگزاری پانا : فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم آباد بر لزوم همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستان در راستای هوشمند سازی مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۳۵۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مرتضی ولی پوری در جلسه آموزش و پرورش شهرستان خرم آباد گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت همه دستگاههای اجرایی شهرستان ملزم به همکاری گسترده در این خصوص هستند و می بایست با سرعت عمل بیشتر نسبت به هوشمند سازی مدارس اقدام نمایند.

وی همچنین به فرارسیدن نهم دی ماه سالروز حماسه مردم غیور در خصوص تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و آرمانهای امام راحل اشاره کرد و حرکت خودجوش و انقلابی ملت مسلمان ایران را ناشی از اعتقادات و ارادت آنان به دین مبین اسلام و حکومت اسلامی بیان کرد.
وی خواستار گرامیداشت این روز مهم و تاریخی توسط همه اقشار بویژه فرهنگیان و دانش آموزان شد.
فرماندار خرم آباد با توجه به نزدیک شدن به دهه فجر انقلاب اسلامی از مسوولین آموزش و پرورش شهرستان خواست تا از هم اکنون با توجه به تجربیات سالهای گذشته نسبت به تدوین و برنامه ریزی دقیق در خصوص اجرای برنامه های متنوع و با شکوه برگزار شدن جشنهای این ایام اقدام نمایند.
وی در پایان خواستار نظارت و رسیدگی به وضعیت بهداشتی ،سیستم های گرمایشی ، سرویسهای ایاب و ذهاب و اصلاح گذرگاههای عبور دانش آموزان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار