مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل:

اهدای 100 میلیون ریال کتاب به کتابخانه های اردبیل توسط خیرین

خبرگزاری پانا:مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: خیران نیکوکار با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب، بیش از 100 میلیون ریال کتاب و منابع مرجع خریداری و در اختیار کتابخانه های عمومی استان اردبیل قرار دادند.

کد مطلب: ۳۵۰۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رباب عزیزخانی افزود: خیران علاقه مند با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب و منابع مورد نیاز کتابخانه های عمومی استان را که اکثراً از کتاب های مرجع و منابع دست اول بوده اند خریداری و در اختیار اداره کل قرار داده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، این کتاب ها در طی روزهای آینده به کتابخانه های عمومی ارسال خواهند شد تا مراحل ثبت و آماده سازی آنها انجام گیرد.

عزیزخانی، حضور خیرین در فعالیتهای کتابخانه سازی و خرید و اهدای کتاب را مایه امیدواری کتاب دوستان استان دانست و بیان کرد: همه تلاش ما اینست که با کمک خیرین، بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را بیش از پیش در جامعه ترویج کنیم.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، فعال بودن مجمع خیرین کتابخانه ساز استان را مورد تأکید قرار داده و افزود: ساخت کتابخانه های عمومی توسط خیرین نیازمند همکاری جدی نهادهای مرتبط خصوصا شهرداری می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار